فرهاد مجیدی، مربی استقلال گردد

به گزارش مجله سرگرمی، محمد نوری به تازگی توصیه ای برای شفر داشته و گفته: به اعتقاد من بهترین گزینه در این مقطع برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال فرهاد مجیدی است.

فرهاد مجیدی، مربی استقلال گردد

به گزارش خبرنگاران ، جدایی ساناک از کادرفنی و زمزمه هایی که درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی به استقلال به عنوان مدیرفنی شنیده می گردد، مسیر توصیه های پیشکسوتان را به سمت دستیاری فرهاد مجیدی برای شفر برده است. این همان توصیه ای است که محمد نوری به تازگی برای شفر داشته و درباره اش گفته: به اعتقاد من بهترین گزینه در این مقطع برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال فرهاد مجیدی است. او دوره های مربیگری را هم طی نموده، مدارکش را هم گرفته و حضورش در کادر فنی می تواند کمک شایانی برای این تیم باشد.

توصیه های نوری به شفر البته فقط به همین موضوع ختم نمی گردد و او درباره بازی با السد هم به سرمربی استقلال توصیه نموده: شفر باید در بازی مقابل السد از تکرار اشتباهات بازی فولاد پرهیز کند و به آماده ترین ها بدون توجه به نام ها بازی بدهد. ما هنوز از خارجی های استقلال چیز خاصی ندیدیم و آنها در حد بازیکنان معمولی هستند. طارق همام نسبت به دو نفر دیگر قدری بهتر است اما او هم در مجموع تا به حال چیز خاصی از خود نشان نداده است.

پیشکسوت استقلال بازی السد را حساس ترین بازی سال های اخیر آبی پوشان می داند: راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا اتفاق کوچکی نیست و شفر نباید هیچ شانسی را برای این منظور نادیده بگیرد.

10 – 210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1476

به "فرهاد مجیدی، مربی استقلال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی، مربی استقلال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید