فرهاد مجیدی مدرک پروفشنال ندارد و نمی تواند در آسیا سرمربی باشد

به گزارش مجله سرگرمی، در آئین نامه لیگ قهرمانان قید شده سرمربی اگر مدرک پروفشنال(بالاتر از A اسیا که هم یحیی گل محمدی این مدرک را دارد و هم حمید مطهری) نداشته باشد به شرطی می تواند به عنوان سرمربی فعالیت کند که سوابق ویژه داشته باشد.

فرهاد مجیدی مدرک پروفشنال ندارد و نمی تواند در آسیا سرمربی باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی در فصل گذشته لیگ قهرمانان هم با رایزنی و بند و تبصره توانست به عنوان سرمربی در اسیا فعالیت کند .

در ائین نامه لیگ قهرمانان قید شده سرمربی اگر مدرک پروفشنال(بالاتر از A اسیا که هم یحیی گل محمدی این مدرک را دارد و هم حمید مطهری) نداشته باشد به شرطی می تواند به عنوان سرمربی فعالیت کند که سوابق ویژه داشته باشد(مجیدی نه در مربیگری سابقه ویژه دارد،نه جام جهانی بازی نموده و نه جام ملتها فیکس بوده)و یا اینکه اگر دوره ای در قاره ای دیگر طی نموده مدرک مربوطه را ارایه کند تا آنالیز گردد که قابل همسان سازی با مدرک پروفشنال هست یا خیر.

باید دید afc که سخت گیری هایش بیشتر شده چه تصمیمی می گیرد. نکونام هم چون مدرک پروفشنال ندارد در دو ملاقات اخیر آسیایی فولا نام دستیار اسپانیایی اش (ژسوس جاویر نوبله) به عنوان سرمربی معرفی شده .ایا امشب نام کمالوند به عنوان سرمربی در لیست بازی دیده خواهد شد ؟

حسین قدوسی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140392

به "فرهاد مجیدی مدرک پروفشنال ندارد و نمی تواند در آسیا سرمربی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی مدرک پروفشنال ندارد و نمی تواند در آسیا سرمربی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید