فرحانی: باید با نتیجه ای پرگل گل گهر را شکست می دادیم، کمبود بازیکن داریم، پول هم نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه با مسائل مالی روبرو است و این در شرایطی است که کمبود بازیکن داشته و روز های دشواری هم پیش رو داریم.

فرحانی: باید با نتیجه ای پرگل گل گهر را شکست می دادیم، کمبود بازیکن داریم، پول هم نداریم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، کاظم فرحانی بعد از بازی شکست 2 بر یک خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری گفت: متاسفیم که بازی را واگذار کردیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم و در نهایت دیداری را که باید با نتیجه پرگل می بردیم واگذار کردیم.

وی اضافه نمود: تیمی که داریم جوان است. تیم ما واقعا در این بازی خوب کار کرد و موقعیت های زیادی داشت و اگر این بازی را می بردیم قطعا روی فرایند تیمی مان در بازی های آینده تاثیر بسزایی داشت که متاسفانه گل نزدیم و روی ضد حمله گل خوردیم و سه امتیاز از دست رفت.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باور کنید شرایط خیلی سخت است. در نیم فصل نتوانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و در بازی امروز مجبور شدیم دو بار تعویض کنیم تا سمت راست مان را تقویت کنیم. واقعا با کمبود مهره روبرو هستیم اما با همه این مسائل و همچنین گرفتاری های مالی بازیکنان با تمام توان شان کار می کنند. در نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند اما تیم از لحاظ بدنی دچار افت شده و دلیلش هم کمبود بازیکن است. اگر می توانستیم یار جدید به خدمت بگیریم الان شرایط خیلی بهتر بود. مسائل مالی اجازه نداد این اتفاق رخ دهد. انشالله که دوباره شرایط مثل قبل شود.

فرحانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا صنعت نفت زمانی که گل می خورد پلن B ندارد و حتی هنگامی هم که گل می زند هم پلن B ندارد یادآور شد: موقعیت های زیادی خلق کردیم اما از آن استفاده نکردیم. گل گهر در بازی های اخیر خود یا با اختلاف کم برده یا مساوی کرده است. همان طور که گفتیم نتوانستیم به دلیل کمبود بازیکن ضعف های مان را بپوشانیم. با همین داشته های مان باید ادامه دهیم و تلاش کنیم تیم به شرایط قبل خود برشود.

وی در واکنش به اظهار نظر خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم صنعت نفت هم کم موقعیت به گل گهر نداد و به نظر می آید این تیم بعد از رفتن اسکوچیچ افت کرده است، مطرح نمود: اگر دقت کرده باشید سیستم ما 3-4-3 بود دقیقا همان سیستمی که در نیم فصل اول بازی می کردیم. تیمی که با سه دفاع پوششی بازی می کند باید از جلو دفاع کرده و خط دفاعش بالا باشد. همین مسئله باعث شد که گل گهر صاحب چند ضد حمله خطرناک شود. تیم حریف هم از این فرصت ها استفاده کرد. متاسفانه عبدالله ناصری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و بقیه نفرات هم همان بازیکنانی بودند که نیم فصل اول در تیم بودند.

وی در رابطه با اینکه باشگاه صنعت نفت خواسته های کادرفنی را برآورده کرده است یا اینکه به دنبال آوردن کادر جدید هستند؟ یادآورد شد: امروز آقای سراج محروم بود و نتوانست روی نیمکت بنشیند. من بودم که لب خط می رفتم و فعلا مسئولیت در تیم ما بر عهده ما هست. ما هم تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا شرایط بهتر شود. تصمیم گیرنده در این مورد باشگاه است و هر تصمیمی که بگیرند ما تابع هستیم. قرارداد داریم و تا زمانی که باشیم تلاش می کنیم.

فرحانی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا با رفتن اسکوچیچ از صنعت نفت اعتماد به نفس هم از این تیم رفته است؟ گفت: در اینکه اسکوچیچ مربی بزرگی است و نتایج خیلی خوبی با ما گرفت شکی نیست اما متاسفانه رفتن او از صنعت نفت شکل خوبی نداشت. بهانه مریضی، بهانه مسائل و اینکه مدام تاکید می کرد هر روزی که اینجا سپری می کند به اندازه یک سال برایش می گذرد و می خواهد برود.... این حرف ها را می زد اما الان می بینیم که در تهران هر روز سر تمرین یک تیم است. بازیکنان با سیستم و شرایط او عادت کرده بودند و الان کادر جدیدی بالای سر تیم است. انتظار حمایت از باشگاه را داریم اگرچه دست آنها را برای اتخاذ هر تصمیمی باز می گذاریم و ما هم تابع قراردادمان با باشگاه هستیم.

مربی تیم صنعت نفت در خصوص اینکه دلیل از دست رفتن امتیازات در هفته های اخیر فقط رفتن اسکوچیچ است یا خیر؟ گفت: اسکوچیچ از ابتدای فصل با تیم بوده و در واقع خودش تیم را بسته است. طبیعی است با رفتن او تیم دچار مشکل شده باشد. با این حال اگر نیم فصل تیم را تقویت می کردیم شرایط به مراتب بهتر می شد.

وی راجع به اینکه تیمش در هفته های اخیر مقابل تیم های پایین جدول امتیاز از دست داده و هنوز بازی های سختش باقی مانده است؟ گفت: هر چه در توان داریم انجام می دهیم اما به عنوان مربی تیم باید بگویم که موجودی ما همین است. یک تیم وقتی نیم فصل اول را پشت سر می گذارد همه نقاط ضعف و قوتش مشخص می وشد و به این خاطر باید در نیم فصل خود را تقویت کند که ما این کار را نتوانستیم انجام دهیم. الان ما دو دفاع راست به نام های ساکی و ناصری داریم که هر دو مصدوم هستند. به این خاطر مجیور شدیم امروز مطلق زاده هافبک را در دفاع راست به کار بگیریم.

فرحانی درباره آینده تیمش مطرح نمود: همه داشته های ما همین است. بازیکنان باید تلاش خود را بیشتر کنند و ما هم هم همین طور وظیفه داریم که کارهای بیشتری انجام دهیم. با شرایط مالی که باشگاه دارد امکان جذب بازیکن نیست. منشا به خاطر اینکه پول خوب گرفت به گل گهر رفت، آیا باشگاه ما توان جذب او را داشت؟ فصل پیش به او پیشنهاد دادیم اما توان خریدش را نداشتیم. شرایط مالی باشگاه خوب نیست و عیسی زاده و اعضای هیئت مدیره همه تلاش خود را می کنند تا مسائل برطرف شود. شرایط طوری است که برای خرید بلیت هواپیما هم مشکل داریم.

وی گفت: روز های سختی در انتظار صنعت نفت آبادان است و ما انتظار داریم هواداران و اصحاب رسانه از این تیم حمایت کنند. همه اعضای کادرفنی بچه های همین شهر هستند و نهایت تلاش خود را برای تغییر شرایط انجام می دهند. انشالله بازیکنان هم تلاش بیشتری خواهند کرد تا شرایط را بهبود ببخشیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69638

به "فرحانی: باید با نتیجه ای پرگل گل گهر را شکست می دادیم، کمبود بازیکن داریم، پول هم نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرحانی: باید با نتیجه ای پرگل گل گهر را شکست می دادیم، کمبود بازیکن داریم، پول هم نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید