فراخوان وزارت ارتباطات برای حضور دستگاههای دولتی در الکامپ

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز شنبه 13 آذرماه با ارسال نامه ای به نهادها و دستگاه های دولتی خواهان حضور آنها در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شد.

فراخوان وزارت ارتباطات برای حضور دستگاههای دولتی در الکامپ

نمایشگاه الکامپ پس از دو سال وقفه با شعار فناوری برای مردم از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه 1400 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران به عنوان مجری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به عنوان حامی این نمایشگاه خواهند بود.

در نامه وزارت ارتباطات آمده است: ارائه دستاوردهای پیروز دستگاه های دولتی از جمله دستاوردهای دولت الکترونیک در خدمات برخط، آموزش برخط، سلامت الکترونیک، دورکاری کارکنان دولت و… در دوران شیوع ویروس کرونا از اهداف بخش دولت الکترونیک در این نمایشگاه خواهد بود.

حضور و ارائه دستاوردها، پیشرفت ها و توانمندی های آن دستگاه می تواند به تبیین نقش سازنده آن مجموعه در دوران مقابله با شیوع ویروس کرونا بپردازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164183

به "فراخوان وزارت ارتباطات برای حضور دستگاههای دولتی در الکامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان وزارت ارتباطات برای حضور دستگاههای دولتی در الکامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید