فتح الله زاده خطاب به مجیدی: اگر نمی توانی استعفا بده و برو!

به گزارش مجله سرگرمی، من فایل صوتی را به شکل خصوصی به شخص آقای فرهاد مجیدی فرستادم. حالا اگر ایشان این فایل را به شخص وزیر یا خلیل زاده ارسال نموده که نباید این رفتار را انجام می داد.

فتح الله زاده خطاب به مجیدی: اگر نمی توانی استعفا بده و برو!

علی فتح الله زاده در زمان سرپرستی کوتاه مدت خود در استقلال فایل صوتی خطاب به فرهاد مجیدی ارسال نموده که اکنون با چالش عظیمی برای او تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده که بعد از مدت کوتاهی حضور در سمت سرپرستی استقلال، در فاصله چند روز مانده به سال جدید از سمت خود استعفا داد، اکنون با یک چالش عظیم روبرو شده است.

ماجرا از آنجایی شروع شد که گفته می گردد در یکی از جلسات مابین فرهاد مجیدی و علی فتح الله زاده بین طرفین بحث شکل گرفت که در ادامه فتح الله زاده با ارسالی فایل صوتی از او می خواهد در صورتی که توانایی ادامه کار در این باشگاه را ندارد، از سمت خود استعفا بدهد. این فایل صوتی اکنون گفته می گردد در اختیار وزیر ورزش نیز قرار گرفته است.

فتح الله زاده درباره این فایل صوتی می گوید: نه، من فایل صوتی را به شکل خصوصی به شخص آقای فرهاد مجیدی فرستادم. حالا اگر ایشان این فایل را به شخص وزیر یا خلیل زاده ارسال نموده که نباید این رفتار را انجام می داد. اگر حرفی هم زدم در آن مقطع بود و حالا که ایشان خبرش را داده، اگر دوست دارد می تواند فایل صوتی را هم منتشر کند و هیچ مسئله ای وجود ندارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 خرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81845

به "فتح الله زاده خطاب به مجیدی: اگر نمی توانی استعفا بده و برو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده خطاب به مجیدی: اگر نمی توانی استعفا بده و برو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید