عزت اللهی: قرار نیست با تیم امید ازبکستان بازی کنیم، برای من بحث لباس تیم ملی مهم است

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از شرایط این تیم می گوید که پیراهن های مورد استفاده او و هم تیمی هایش با پیگیری کارلوس کی روش تهیه گردیده است.

عزت اللهی: قرار نیست با تیم امید ازبکستان بازی کنیم، برای من بحث لباس تیم ملی مهم است

به گزارش خبرنگاران، سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه)، اظهار کرد: این اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی پس از جام جهانی برای جام ملت ها است. کارهای تاکتیکی و تکنیکی را برای مسابقات زیر نظر کارلوس کی روش ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم در اولین گام، ازبکستان می تواند حریف خوبی برای ما باشد. این تیم در چند سال اخیر از بهترین تیم های آسیا بوده و بازی با این تیم کمک زیادی به بازیکنانی که در این اردو به جمع ما اضافه می شوند، می نماید. امیدوارم که بازیکنان دیگر از تجربه کی روش استفاده نمایند. این دیدار می تواند گام مثبتی برای تیم ملی باشد. فکر نمی کنم ما با تیم ملی امید ازبکستان طرف باشیم. من خبر دارم که یکی از هم تیمی های باشگاهی ام به تیم ملی ازبکستان دعوت گردیده است که این نشان می دهد ما قرار نیست با تیم ملی امید این کشور بازی کنیم.

او درباره احتمال نتیجه دریافت ایران در جام ملت های آسیا گفت : امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم پس از چند سال طلسم را بشکنیم. امیدوارم در این مدت بتوانیم پاسخ زحمات و حمایت های مردمی که تیم ملی را حمایت کردند را بدهیم و قهرمان شویم. البته با شرایط فعلی کمی دشوار است زیرا هنوز تیم ملی ما از نظر امکانات به حالت ایده آل نرسیده است. انتظار ما این بود که با توجه به عملکرد خوبی که در جام جهانی روسیه داشتیم، حمایت ها از ما بیشتر گردد اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم این کوشش ها و حمایت ها افزایش پیدا کند تا ما با قدرت راهی این مسابقات شویم و شرمنده مردم نشویم. می دانیم که مردم از ما انتظار قهرمانی دارند. امیدوارم که بتوانیم ایران را سربلند کنیم.

عزت اللهی ادامه داد: یکی از بحث هایی که هنوز مبهم است و تکلیفمان تعیین نگردیده است پیراهن تیم ملی است. هنوز نمی دانیم تکلیف پیراهن هایمان چه می گردد و این هایی که در تمرینات بر تن می کنیم با پیگیری های کارلوس کی روش تهیه گردیده است و از جام جهانی باقی مانده است. همچنین ما در ایران فقط چمن آزادی را داریم که فقط مناسب تمرین کردن است و کارهای تاکتیکی خود را باید در آن مرور کنیم. من به عنوان بازیکن برایم امکاناتی همچون پیراهن مهم است.

هافبک تیم ملی درباره قراردادش با ردینگ انگلیس اظهار کرد: قرارداد من با ردینگ نهایی گردیده و برای حل شدن ویزا باید به فرانسه بروم سپس به انگلستان پرواز خواهم کرد و به تمرینات این تیم اضافه خواهم شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

blogpo.ir: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 625

به "عزت اللهی: قرار نیست با تیم امید ازبکستان بازی کنیم، برای من بحث لباس تیم ملی مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی: قرار نیست با تیم امید ازبکستان بازی کنیم، برای من بحث لباس تیم ملی مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید