عرضه جاروبرقی مالی فراوری ملی؛ آغاز قیمت از 455 هزار تومان

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از سوال هایی که هرکدام از ما بارها در روبرو با یک کالا پرسیده ایم یا از ما پرسیده شده، اینست که ایرانی ست یا خارجی؟ ، در پس این سوال بیش از یک مفهوم وجود ندارد؛ یعنی ما اصالت را به کالای خارجی داده ایم.

عرضه جاروبرقی مالی فراوری ملی؛ آغاز قیمت از 455 هزار تومان

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی 19 کالا، تنها در یک صورت می توان این باور غلط و رایج را که در میان همه مردم شکل گرفته از بین برد و ثابت کرد که فراوریات ایرانی همپای برندهای خارجی معتبرست و آن هم معرفی فراوریکنندگان دارای تنوع و مرغوبیت در محصولات است تا حمایت شوند. از دیگر سو هم اصل اساسی برای موفقیت یک برند ایرانی به دست آوردن اعتبار، وفاداری مخاطب و جلب رضایت مشتریان به وسیله کیفیت محصول ارائه شده به آنها خواهد بود.

در میان برندهای ایرانی لوازم خانگی، گروه فراوریی خجسته توانسته محصولات قابل توجهی را به بازار عرضه کند. این گروه فراوریی از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 1392 خط فراوری جاروبرقی را نیز راه اندازی کرد.

گروه فراوریی خجسته با گذشت زمان و با احترام به خواست مشتریان تمرکز خود را بیشتر به سمت فراوری و فروش لوازم خانگی برده است. یکی از وسایل برقی خانگی که مورد احتیاج همه که به صورت متداول استفاده می گردد، جاروبرقی بوده که به صورت کلی کیسه ای یا سطلی هستند،. این شرکت با اشراف کامل به نوع احتیاج مخاطبان، محصولات خود را در هر دو مدل عرضه نموده است که به سبب تنوع، قدرت بالا حتی در مقایسه با برندهای مطرح، طراحی زیبا و شکیل، خدمات پس از فروش بی نظیر و البته قیمت مناسب مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی 19 کالا با علم به این موضوع که مفهوم رفاه در زندگی امروزه تا حد زیادی در رابطه با لوازم برقی معنا می گیرد و اینکه هر قشری از مردم این جامعه حق دارند با هر گونه شرایط مالی و توان خرید از رفاه برخوردار باشند؛ همچنین با هدف حمایت از فراوری داخلی و فراهم کردن امکان خرید جاروبرقی ارزان اما کارآمد، چهار مدل از این کالا را با قیمت های مناسب که آغاز آن از 455 هزار تومان بوده را عرضه می نماید. به همین دلیل است که به جرأت می توان 19 کالا را تنها مرجع با سیاست قیمت گذاری مناسب در زمینه فروش گوشی موبایل، لوازم جانبی دیجیتال و لوازم خانگی (اتو، چرخ گوشت، تلویزیون، غذاساز، آبمیوه گیری، قهوه ساز، گوشت کوب برقی و …) قلمداد کرد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13537

به "عرضه جاروبرقی مالی فراوری ملی؛ آغاز قیمت از 455 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه جاروبرقی مالی فراوری ملی؛ آغاز قیمت از 455 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید