عدم درج قیمت بر روی کالاها، محصولات تاریخ مصرف گذشته کنترل شوند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، گودرز امیری ظهر پنج شنبه در ستاد تنظیم بازار لرستان در سخنانی با اشاره به موضوع نصب برچسب قیمت بر روی کالاها، گفت: هر جایی که این امر اجرا شده برخورد جدی باید انجام گیرد.

عدم درج قیمت بر روی کالاها، محصولات تاریخ مصرف گذشته کنترل شوند

وی با تاکید بر اینکه در این راستا تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و اصناف در این رابطه ورود جدی باید داشته باشند، ادامه داد: انتظار ما این بوده که اصناف نیز با صنوفی که متخلف هستند، به طور حتم برخورد کند.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه از این قائده نمی توانیم بگذریم، اضافه نمود: همه کسانی که مسئولیت دارند، در چارچوب مسئولیت و وظایف قانونی خود باید وارد عرصه شوند و پیگیری نمایند و با متخلفین برخورد نمایند.

امیری، توضیح داد: کسانی که از برچسب بر روی کالا استفاده نکرده اند، کسانی که گران فروشی می نمایند، کسانی که کم فروشی می نمایند، کسانی که کالاهای خارج از شبکه می فروشند و ... باید از سوی دستگاههای متولی شناسایی شوند و برخورد قانونی با آنهاد صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این روزها با توجه به مشکلاتی که در سطح جامعه وجود دارد، برخی از کالاهایی که عرضه می شوند تاریخ مصرف گذشته هستند، گفت: وزارت بهداشت و علوم پزشکی باید روی کالاهای تاریخ مصرف گذشته نظارت و کنترل داشته باشد و اگر موردی وجود دارد به صورت جدی برخورد کند.

معاون اقتصادی استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به قیمت لبنیات و شیر در استان، گفت: در این رابطه یک سری قیمت های مصوب ابلاغی برای فراوری نمایندگان داریم، این قیمت های مصوب باید اجرا گردد و وظیفه نظارت و کنترل این امر نیز بر عهده صنعت، معدن و تجارت است.

امیری، گفت: اگر جایی محصولات خارج از قیمت مصوب به بازار عرضه شد باید صنعت، معدن و تجارت موضوع را به تعزیرات حکومتی اعلام کند تا مورد برخورد قرار گیرد.

وی، اضافه نمود: سازمان جهاد کشاورزی بر فراوری و توزیع نظارت داشته باشد و صنعت، معدن و تجارت نیز بر قیمت و عرضه به بازار باید نظارت داشته باشد و تعزیرات حکومتی نیز مسئول برخورد با تخلفات است.

معاون اقتصادی استاندار لرستان، بیان داشت: در این راستا قیمت های مصوب ابلاغی از سوی سازمان حمایت مصرف نمایندگان لازم اجرا است و صنعت، معدن و تجارت موضوع را کنترل کند، اگر جایی بیشتر از قیمت ابلاغی کالا به بازار عرضه کرد مراتب را به تعزیرات حکومتی اعلام کند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا و مکزیک

russiaro.ir: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7698

به "عدم درج قیمت بر روی کالاها، محصولات تاریخ مصرف گذشته کنترل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم درج قیمت بر روی کالاها، محصولات تاریخ مصرف گذشته کنترل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید