عالیشاه: شکایت می کنم تا دیگر شایعه درست نکنند

به گزارش مجله سرگرمی، اگر پیش از این هر چه درباره من دروغ می نوشتند چیزی نمی گفتم، این بار حتما این مسئله را از مراجع قضایی پیگیری می کنم. چرا که این خبری که راه افتاده یک دروغ محض و تهمت کذب است.

عالیشاه: شکایت می کنم تا دیگر شایعه درست نکنند

بدشانس ترین بازیکن پرسپولیس شاید امید عالیشاه بود که در آخرین تمرین پیش از بازی با پاختاکور آسیب دید. البته کاوری که او به تن نموده بود، نشان می داد که در ترکیب اصلی نخستین بازی آسیایی این فصل جایی ندارد اما با توجه به تجربه و هماهنگی بیشترش با تیم (به نسبت ستاره های تازه وارد)، بدون شک یکی از گزینه های تعویض در بازی با پاختاکور بود.

عالیشاه در جریان تمرین دوشنبه شب از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و تمرین را ادامه نداد. تشخیص اولیه، حکایت از گرفتگی داشت اما امید به قدری درد داشت که حتی راه رفتن هم برایش سخت شده بود و با یاری پزشکان زمین تمرین را ترک کرد. او را بلافاصله برای آنالیز دقیق و انجام ام آرآی به بیمارستان منتقل کردند و عالیشاه بعد از آن هم برای استراحت راهی منزل شد. خلاصه که این مصدومیت نه تنها شانس حضور در بازی با پاختاکور را از عالیشاه گرفت، بلکه او به بازی آدینه با نساجی هم نمی رسد. بدتر از این مصدومیت اما شایعه ای بود که در فضای مجازی در باره این بازیکن به راه افتاد و البته واکنش تند امید عالیشاه را هم به دنبال داشت.

بازیکن مصدوم پرسپولیس در واکنش به شایعه ها گفته: واقعا متاسفم برای کسانی که به این راحتی شایعه درست می نمایند و تهمت می زنند. من دیشب از درد کمر تا صبح نخوابیدم. حتی نزدیک بود شبانه باز هم بستری شوم چون واقعا درد زیادی داشته و دارم اما متاسفانه چیزهایی می بینم که برایم قابل هضم نیست. من بارها از این شایعه ها شنیدم و هرگز واکنشی نشان ندادم اما احساس می کنم اگر این بار صحبت نکنم، اشتباه نموده ام و در واقع با سکوت، به خودم ظلم می کنم. این حرف هایی که درباره من در فضای مجازی دست به دست می گردد، اوج وقاحت است. مطمئن باشید اگر پیش از این هر چه درباره من دروغ می نوشتند چیزی نمی گفتم، این بار حتما این مسئله را از مراجع قضایی پیگیری می کنم. چرا که این خبری که راه افتاده یک دروغ محض و تهمت کذب است که متاسفانه نه تنها درباره من بلکه در باره خیلی های دیگر وجود دارد و من این بار می خواهم این موضوع را پیگیری کنم تا خیلی چیزها معلوم گردد و دیگر جرات ننمایند از این حرف ها بزنند.

عالیشاه صحبت هایش را این طور ادامه داده: دیروز به قدری درد داشتم که حتی نمی توانستم راه بروم و به همین دلیل با آمبولانس به بیمارستان رفتم اما نمی دانم چطور بعضی ها به خودشان اجازه می دهند چنین مسائلی را عنوان نمایند. دیشب وقتی به خانه آمدم و بعضی مطالب دروغ را دیدم، واقعا مغزم سوت کشید چرا که هم آقای برانکو و هم پزشکان تیم در جریان وضعیت من هستند. خوشبختانه ما مردم فهیم و بادانشی هم داریم که همه چیز را خیلی خوب متوجه می شوند. من دیروز از کمرم ام آرآی گرفتم و آقای برانکو در جریان وضعیت مصدومیتم قرار گرفته است اما نمی دانم چطور بعضی به خود اجازه می دهند اینقدر راحت دروغ بنویسند.

حسرتِ از دست دادن نخستین بازی آسیایی پرسپولیس هم دیگر موضوعی است که امید عالیشاه به آن اشاره نموده: خیلی دوست داشتم در بازی با پاختاکور کنار بچه ها بودم و به تیم یاری می کردم اما این درد و مصدومیت اجازه نداد کنار تیم باشم. البته خدا را شکر پرسپولیس الان آنقدر بازیکن خوب دارد که جای خالی من به چشم نمی آید اما نمی خواهم فرصت ها را از دست بدهم و سعی می کنم خودم را به بازی های بعدی برسانم.

11 - 270 - 220

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14615

به "عالیشاه: شکایت می کنم تا دیگر شایعه درست نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: شکایت می کنم تا دیگر شایعه درست نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید