طرز تهیه اسفناج خامه ای خوشمزه

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از جذاب ترین راه های استفاده از سبزیجات میل کردن آن ها به عنوان پیش غذا، چاشنی یا میان وعده است؛ از این نوع پیش غذاها می توانیم به ماست اسفناج دلال، زیتون پرورده خانگی و غیره اشاره کنیم. اسفناج خامه ای یکی از همین گزینه های شگفت انگیز است. طرز تهیه آن بسیار آسان است و برای تهیه آن به مدت زمان زیادی نیاز ندارید.

طرز تهیه اسفناج خامه ای خوشمزه

علاوه بر این می توانید از اسفناج خامه ای در وعده اصلی و در کنار انواع گوشت بهره ببرید. سرو کردن اسفناج خامه ای در کنار ماکارونی هم به لذیذ تر شدن غذای شما یاری می نماید که علاوه بر فواید غذایی زیاد، تجربه ای دل چسب را برای هم شما فراهم می نماید. می توانیم به شما اطمینان دهیم که حتی کسانی که به اسفناج علاقه ندارند هم عاشق این ترکیب خوشمزه می شوند.

  • مواد اولیه لازم برای تهیه اسفناج خامه ای

اسفناج(شسته شده) یک کیلوگرم

خامه نصف فنجان

کره 50 گرم

پنیر پارمسان خرید آنلاین یک چهارم فنجان

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

  • طرز تهیه اسفناج خامه ای

مرحله اول

کمی آب به قابلمه اضافه کنید و اسفناج ها را داخل قابلمه قرار دهید و بر روی شعله ملایم قرار دهید. احتیاج به اضافه کردن آب زیادی نیست، چون اسفناج ها باید با آب خود پخته شوند.

مرحله دوم

با یک قاشق چوبی آغاز به هم زدن اسفناج ها در قابلمه کنید. با پخته شدن اسفناج ها لحظه لحظه رنگ آن ها تغییر می نماید و حجمشان کمتر و کمتر می گردد. این فرآیند حدودا 5 تا 6 دقیقه طول می کشد.

مرحله سوم

حالا اسفناج های پخته شده را داخل یک کاسه آب یخ قرار دهید. سپس آن ها را آبکشی کنید و بعد از آبکشی با دستان خود اسفناج ها را فشار دهید و به مخلوط کن منتقل کنید.

مرحله چهارم

حالا اسفناج ها را مخلوط کنید تا بافتی کاملاً نرم از آن به وجود بیاید. سپس آن را مجدداً به قابلمه خالی منتقل کنید و کره و خامه و پنیر را به اسفناج ها اضافه کنید. حالا اجازه دهید روی شعله ملایم کمی بپزد. در همین حین آن ها را مخلوط کنید تا کاملاً داغ شوند. سپس نمک و فلفل را به ترکیب اضافه کنید.

اسفناج خامه ای شما آماده است، نوش جان!

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: کتاب کاله
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48112

به "طرز تهیه اسفناج خامه ای خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه اسفناج خامه ای خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید