طباطبایی: گل سرسبد کاراته وان شانگهای چین فینال تمام ایرانی بود، برای کسب سهمیه کامل دختران و پسران برنامه داریم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون کاراته گفت: کاراته وان شانگهای در سطح بالایی برگزار گردید و گل سرسبد این مسابقات رقابت تمام ایرانی گنج زاده و اباذری در دیدار فینال بود

طباطبایی: گل سرسبد کاراته وان شانگهای چین فینال تمام ایرانی بود، برای کسب سهمیه کامل دختران و پسران برنامه داریم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

حسن طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد تیم ملی کاراته در مرحله چهارم مسابقات لیگ برتر کاراته وان گفت: مسابقات ما برای کسب سهمه المپیک یک جهت سخت و طولانی است و بچه ها در هر مسابقه با تمام توان خود ظاهر و زحمت زیادی را متحمل می شوند. ما حتی در داخل تیم ملی برای کسب سهمیه میان ملی پوشان رقابت داریم و بچه ها با تمام قوا برای کسب سهمیه در حال حرکت هستند.

وی توضیح داد: لیگ برتر کاراته وان شانگهای نیز از سطح بالایی برخوردار بود و ما توانستیم مدال های خوبی را کسب کنیم. گل سرسبد مسابقات شانگهای فینال تمام ایرانی گنج زاده و اباذری بود. اینکه در میان برترین قدرت های کاراته جهان دو ایران به دیدار فینال صعود کردند برای کاراته کشور افتخار بزرگی بود امتیازات خوبی را توانستیم در این مسابقات کسب کنیم و رنکینگ بچه ها بهبود پیدا کرد و امیدوارم این جهت را تا پایان به درستی ادامه بدهیم و در کسب سهمیه پیروز باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد عملکرد بانوان در مسابقات اخیر گفت: ظرفیت های بانوان ما ظرفیت خوبی است، اما تجربه ای آقایان بسیار بیشتر از بانوان است. در حال فراهم کردن شرایطی هستیم تا تیم ملی را در بخش دختران نیز به سمتی ببریم که برای کسب سهمیه المپیک پیروز باشیم.

طباطبایی در مورد اظهارات خود مبنی بر تقویت بخش بانوان گفت: تقویت بانوان به این معنی است که حمایت های بیشتری از تیم و سرمربی داشته باشیم و ملزومات و احتیاجاتی که مورد احتیاج تیم است را فراهم کنیم. مسابقه به مسابقه در حال اجرا این کار هستیم و حمایت و یاری بیشتری می کنیم تا با یک تیم مقتدر برای کسب سهمیه پیروز باشیم.

وی در مورد اینکه در بخش بانوان نیز به دنبال کسب سهمیه کامل هستیم، گفت: برای کسب سهمیه کامل در بخش دختران و پسران برنامه داریم و انشاالله که پیروز باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد تامین منابع اقتصادی برای حضور تیم ملی در رویدادهای متعدد گفت: تا به امروز که در تامین هزینه ها دچار مشکل نشدیم و امیدواریم با حمایت های وزارت ورزش ورزش و کمیته المپیک در ادامه راه نیز دچار مشکل نخواهیم شد و شرایط را به سمتی خواهیم برد که این معزل را پیش پای خود احساس نکنیم.

طباطبایی در مورد مطرح شدن شایعه پرداخت حقوق 6 میلیونی از سوی مسئولان کمیته المپیک به ورزشکاران تا مسابقات المپیک گفت: تا به امروز چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27047

به "طباطبایی: گل سرسبد کاراته وان شانگهای چین فینال تمام ایرانی بود، برای کسب سهمیه کامل دختران و پسران برنامه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: گل سرسبد کاراته وان شانگهای چین فینال تمام ایرانی بود، برای کسب سهمیه کامل دختران و پسران برنامه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید