ضیایی: قطری ها می خواستند اعصاب مان را بهم بریزند، می توانیم براحتی قهرمان شویم

به گزارش مجله سرگرمی، رییس فدراسیون والیبال گفت: کادرفنی بازی های آسیایی را به عنوان اردوی تدارکاتی دیده و امیدوارم که تیم آماده ای به مسابقات جهانی برود.

ضیایی: قطری ها می خواستند اعصاب مان را بهم بریزند، می توانیم براحتی قهرمان شویم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، احمد ضیایی بعد از برتری تیم ملی والیبال مقابل قطر و صعود به فینال بازی های آسیایی اظهار کرد: همانطور که دیدید، بازیکنان خدا را شکر خیلی مقتدرانه در 3 ست پیاپی برنده شدند. وظیفه خودم می دانم که این پیروزی را به ملت بزرگ ایران تبریک بگویم. فکر می کنم بازیکنان امروز بدون نقص بازی کردند.

وی اضافه نمود: قطری ها امروز مقابل ایران انگیزه زیادی داشتند و از طرف دیگر بدشان نمی آمد که به نوعی سر به سر بازیکنان ما بگذارند و اعصابشان را به هم بریزند.

رییس فدراسیون والیبال درپاسخ به این سوال که پیروزی برابر قطر جبران شکست چند هفته قبل در فینال کاپ آسیا بود، اظهار کرد: در آن مسابقات که تقریبا تیم جوانان ما شرکت نموده بود. البته آن تیم هم قطر را در فینال می توانست شکست دهد و 2 ست از حریف پیش بود. اما در نهایت به بی تجربگی خود باختند. آنجا نیز نشان دادیم که در بخش پایه هم خوب کار می کنیم و پشتوانه های خوبی در والیبال داریم.

ضیایی درباره فینال و رویارویی با کره جنوبی گفت: امروز کره جنوبی بازی تنگاتنگی را با چین تایپه برگزار کرد و به فینال رسید. من احساس می کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به راحتی بازیکنان می توانند تیم کره جنوبی را هم شکست دهند و عنوان قهرمانی را به دست آورند.

وی درباره نزدیکی مسابقات جهانی به تاریخ خاتمه بازی های آسیایی اعلام کرد: برنامه ریزی کردیم تا تیم به خاطر سفرهایی که دارد، آسیب نبیند. بازیکنان به تهران می روند و استراحت کوتاهی خواهند داشت و سپس راهی مسابقات جهانی می شوند. کادرفنی بازی های آسیایی را به عنوان اردوی تدارکاتی دیده و امیدوارم که تیم آماده ای به مسابقات جهانی برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1903

به "ضیایی: قطری ها می خواستند اعصاب مان را بهم بریزند، می توانیم براحتی قهرمان شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضیایی: قطری ها می خواستند اعصاب مان را بهم بریزند، می توانیم براحتی قهرمان شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید