شفر نباید اجازه بدهد یک بازیکن در کارش دخالت کند

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی فنونی زاده در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پیروزی استقلال برابر الهلال از هفته سوم لیگ قهرمانان گفت: آبی پوشان آغاز بسیار خوبی داشتند. با اینکه کسی فکر نمی کرد استقلال بتواند الهلال پرقدرت را که چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ امکانات یکی از بهترین تیم های آسیا است، شکست دهد اما آبی پوشان نشان دادند که اگر بخواهند می توانند هر حریفی را از پیش رو بردارند.

شفر نباید اجازه بدهد یک بازیکن در کارش دخالت کند

وی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی در استقلال رخ داد که تا قبل از دربی نتایج خوبی کسب می کرد اما مقابل پرسپولیس و سایپا بد بود ولی دوباره مقابل الهلال عملکرد قابل قبولی داشت، گفت: جواب این سوال را باید از شفر بپرسید که چرا تا قبل از دربی آبی پوشان نتیجه خوبی کسب می کردند اما به یکباره مقابل پرسپولیس و سایپا ضعیف بودند ولی دوباره به یک هماهنگی دست پیدا نموده و برابر الهلال پرقدرت پیروز شدند. شاید اتفاقاتی که در بین دو نیمه دربی درون رختکن افتاد باعث شد تا استقلال از شرایط آرمانی دور گردد. شفر باید اجازه ندهد هیچ بازیکنی در کارش دخالت کند. او باید تصمیم گیرنده نهایی باشد و هر اتفاقی که می افتد چه برد چه باخت، او باید مسئولیت را به عهده بگیرد.

هافبک پیشین استقلال در مورد دیدار روز آدینه استقلال برابر سپاهان هم گفت: این بازی یک فینال در لیگ برتر است. همواره دیدارهای استقلال و سپاهان حساس بوده، با توجه به اینکه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان است و نتایج خوبی هم گرفته و اختلاف امتیازی خیلی کمی هم با استقلال دارد، برنده این دیدار می تواند به قهرمانی امیدوار باشد. البته حساسیت این بازی به نسبت گذشته بیشتر از قبل شده و هر دو تیم به دنبال این هستند تا با پیروزی در این دیدار امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر باشند.

فنونی زاده اظهار داشت: مهره چینی در این دیدار بسیار سخت است و هر تیمی که با ارنجی بهتر وارد زمین گردد و از موقعیت هایش استفاده کند، مطمئناً برنده این دیدار خواهد بود. نزدیک بودن اختلاف امتیازات پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور باعث شده رقابت شدیدی بین این 4 تیم وجود داشته باشد. بنابراین باید شاهد یک بازی جذاب از این دو تیم باشیم.

وی در انتها و در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از نتیجه این دیدار چیست، گفت: هر تیمی که در شرایط روحی و روانی بهتری باشد، امتیازات لازم را کسب خواهد نمود. پیش بینی نتیجه سخت است چون یک اتفاق می تواند معین کننده باشد اما اعتقاد دارم با شرایط روحی خوبی که استقلال بعد از برد برابر الهلال دارد و با وجود بازیکنان خوبی که بر روی نیمکت استقلال هستند، دست شفر برای تغییرات باز است و به خوبی می تواند با یک ارنج مناسب به مصاف سپاهان رفته و در انتها هم پیروز میدان باشد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18742

به "شفر نباید اجازه بدهد یک بازیکن در کارش دخالت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر نباید اجازه بدهد یک بازیکن در کارش دخالت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید