شفر: ما کلید را گم نموده بودیم

به گزارش مجله سرگرمی، ما باید یاد بگیریم، بیشتر تمرین کنیم، فوتبال تک ضرب و دو ضرب را تمرین کنیم و آن زمان می توانیم به اهداف خود برگردیم.

شفر: ما کلید را گم نموده بودیم

به گزارش خبرنگاران ، او نباید راضی باشد. تیمش با چالش هایی در لیگ برتر روبرو گردیده. وینفرد شفر، سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با فولاد و تساوی با این تیم صحبت کرد. وینفرد شفر گفت: نتیجه تساوی برای ما شبیه به باخت است. ما در نیمه اول برای پاس دادن به مهاجمان خیلی محکم بازی نکردیم و بیشتر توپ را می چرخاندیم. ما خیلی پاس های زیادی دادیم که این خوب است اما مهم ارسال پاس آخر به داخل محوطه جریمه برای مهاجمان ما بود. تعیین است که با گذشت بازی، تیم عصبانی تر می گردد. در نیمه اول یک صحنه تعیین نبود که هند بود یا نه اما ما کلید کسب سه امتیاز را پیدا نکردیم. ارسال های خوبی داشتیم اما یکی از مشکلات این بود که مهاجم در لحظه ارسال در تیر یک حضور نداشت.

شفر ادامه داد: در نیمه دوم نیز شرایط همین طور بود اما وقتی که مهاجم داخل محوطه جریمه به توپ حمله نکند، اینگونه می گردد. در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم و تبریزی موقعیت خوبی داشت و اگر چیپ می زد گل می شد اما این کار را نکرد و گل نشد. می توانم بگویم در 70 دقیقه بازی مشکل ما این بود که روی دفاع حریف فشار نیاوردیم و خیلی وقت ها توپ داشتیم اما روی دفاع حریف فشار نیاوردیم.

زمانیکه تیم حریف با 10 نفر داخل محوطه جریمه دفاع می نماید، ما باید شوت بزنیم و گرو و اسماعیلی این کار را انجام دادند. ما باید یاد بگیریم، بیشتر تمرین کنیم، فوتبال تک ضرب و دو ضرب را تمرین کنیم و آن زمان می توانیم به اهداف خود برگردیم. الان شاید تیم ما از نظر ذهنی بابت این تساوی خسته باشد اما ما باید خود را باید برای دیدار با السد آماده کنیم. آنها تیمی نیستند که عقب نشینی نمایند و دفاع نمایند. این تیم با ژاوی و دیگر بازیکنان خود بازی خوبی انجام می دهد. تعیین است که السد تیمی است که با نتایج هفته های اخیر، مباحث زیادی درباره آنها مطرح گردیده و بیشتر فشار روی آنها خواهد بود. ما در دو بازی آخر برای گلزنی شانس داشتیم. در نیمه اول دیدار با پارس جنوبی نه اما در دیگر دیدارها شانس نداشتیم و رحمتی تنها یک مرتبه واکنش نشان داد. ما باید ضربه آخر را با قدرت بیشتری بزنیم و بازیکن باید با خود بگوید این صحنه گل من است و باید محکم تر باشیم. خیلی وقت ها توپ های زیادی ریختیم اما مهاجم خود را به جلوی مدافعان نمی رساند.

شفر در ادامه صحبت های خود گفت: من دیروز و هفته گذشته نیز گفتم که یازده بازیکن ما باید افرادی باشند که حرکات همبازیان خود را بشناسند. ما باید فرمانده خود را پیدا کنیم و مشکل استقلال این است. 5 یا 6 بازیکن فصل گذشته در تیم ما مانند داریوش حضور ندارند و برخی بازیکنان تازه وارد نحوه عملکرد هم تیمی های خود را نمی دانند اما این مساله نیست زیرا ما به هدف خود می رسیم. از هواداران که 90 دقیقه از تیم حمایت کردند و می دانند که به کمک آنها احتیاج داریم، تشکر می کنم و امیدوارم به فوتبال مورد نظر انها برسیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت علی کریمی گفت: کریمی در زمان گرم کردن دچار پیچیدگی از ناحیه مچ پا شد و ما او را تعویض کردیم تا برای دیدار با السد مشکلی نداشته باشد. همام بازیکن جدید ما نیز احتیاج به اعتماد به نفس بیشتر دارد. او یک مقدار عصبی بود و من با او صحبت کردم و اگر از نظر روانی آماده گردد، می تواند به ما کمک کند.

شفر در پاسخ به این موضوع که استقلال بررسی خوبی از تیم فولاد نداشت و روی دیدار با السد تمرکز نموده بود، گفت: آیا جواب این سوال را می خواهید؟ برای ما بازی السد هفته آینده است و ما روی بازی امروز تمرکز داشتیم و به خوبی حریف را بررسی کردیم. ما به همه تیم ها احترام می گذاریم و این موضوع برای تیم های لیگ قهرمانان نیست. کار تئوری و عملی یکی نیست و ما می دانستیم این تیم در عقب زمین جمع می گردد. من می توانم روی تخته 5 پاس خوب برای مهاجمان بکشم اما در بازی اینگونه نیست. شاید شما ندانید اما ما در سطح حرفه ای در همه زمینه ها، تاکتیک، بدنسازی و بررسی کار می کنیم. اگر توانسته بودیم یک گل بزنیم، این سوال را از من نمی پرسیدید.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1375

به "شفر: ما کلید را گم نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: ما کلید را گم نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید