شاگردان مجیدی به دنبال هفتمین پیروزی و کسب سهمیه آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی ام لیگ برتر میزبان سپیدرود رشت است و پیروزی در این بازی برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

شاگردان مجیدی به دنبال هفتمین پیروزی و کسب سهمیه آسیا

آبی ها هفته گذشته رسماً و عملاً شانس قهرمانی را از دست دادند و برای کسب سهمیه آسیا در فصل آینده، رقابتی فشرده با پدیده و تراکتورسازی دارند. هرگونه لغزشی در این بازی می تواند استقلال را از کسب سهمیه آسیا در فصل آینده محروم کند.

14 بازی در هفته سی ام

با توجه به افزایش تیم های لیگ برتر از فصل 84-83، از این فصل فوتبال ایران دارای هفته سی ام شد و لذا تاکنون تنها 14 هفته سی ام در لیگ برتر داشتیم و این پانزدهمین هفته سی ام در تاریخ رقابتهای لیگ برتر است.

همه حریفان استقلال

آبی پوشان در 14 دوره گذشته لیگ برتر در هفته های سی ام به ترتیب مقابل تیم های؛ سپاهان، برق شیراز، پاس تهران، راه آهن، ذوب آهن، صبای قم، راه آهن، صبای قم، نفت تهران، تراکتورسازی، پرسپولیس، صبا، سپاهان و سپاهان قرار گرفته اند.

استقلال در این 14 بازی 5 بار میزبان و 9 بار میهمان بوده است و این ششمین میزبانی آنها در هفته های سی ام است.

6 پیروزی و یک شکست

آبی ها در این 14 بازی 6 بار پیروز شده اند که 3 بار در شرایط میهمانی و 3 بار در شرایط میزبانی بوده است.

آبیها یک مساوی در شرایط میهمانی و 4 مساوی در شرایط میزبانی داشته اند و پایان 3 بار هم شکست خورده اند که تنها یکبار آن در شرایط میهمانی بوده و 2 شکست دیگر آنها در این هفته ها خانگی بوده است.

8 بازی از این 14 بازی در هفته های پایانی لیگ بوده که در 4 بازی از این 8 بازی پیروز شده اند، در 3 بازی کارشان به تساوی کشیده و یکبار هم شکست خورده اند.

تکراری ترین حریفان استقلال

سپاهان و صبا با 3 بار بازی در هفته های سی ام تکراری ترین حریف استقلال بوده اند و راه آهن هم با 2 بازی در این هفته ها در رده بعدی واقع شده است.

5 تیمی که دیگر نیستند

برق شیراز، صبا، نفت، راه آهن و پاس تهران پنج تیمی هستند که در هفته های سی ام با استقلال بازی نموده اند و در سال های اخیر منحل شده و اثری از آنها وجود ندارد.

اولین و آخرین گلزن

آبی پوشان در هفته های سی ام ادوار گذشته لیگ برتر 22 گل زده و 14 گل خورده دارند و در مجموع 23 امتیاز گرفته اند.

اولین گلزن استقلال در هفته های سی ام غلامرضا عنایتی در فصل 84-83 بود که این گل را به تیم سپاهان زد و آخرین گلزن استقلال در این هفته ها باز به تیم سپاهان زده شد. زننده این گل مامه تیام در فصل گذشته بود.

بهترین گلزنان

بهترین گلزن استقلال در هفته های سی ام، رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور به صورت مشترک با 3 گل زده هستند. به جز این دو بازیکن، هیچ استقلالی دیگری در این هفته ها نتوانسته بیشتر از یک گل بزند.

پنالتی ها و پنالتی زنان

استقلال در این هفته ها 3 بار صاحب ضربه پنالتی شده که هر 3 پنالتی تبدیل به گل شده است. فرهاد مجیدی در سال 87 و در بازی مقابل راه آهن، مجتبی جباری در سال 87 و بازی مقابل ذوب آهن و پایان امید ابراهیمی در سال 95 مقابل صبای قم زننده 3 پنالتی آبی پوشان بوده اند.

بهترین و بدترین نتیجه

بهترین نتایج استقلال در این هفته ها پیروزی 4 بر یک مقابل برق شیراز در فصل 85-84 است. این همان دیداری است که منجر به نخستین قهرمانی استقلال در تاریخ مسابقات لیگ برتر شد.

آبی پوشان در هفته های سی ام کلاً 3 شکست داشتند که مقابل صبا، پرسپولیس و تراکتورسازی است. سنگین ترین شکست مقابل تراکتورسازی و با نتیجه 3 بر یک بوده که این بازی در فصل 93-92 اجرا شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23749

به "شاگردان مجیدی به دنبال هفتمین پیروزی و کسب سهمیه آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان مجیدی به دنبال هفتمین پیروزی و کسب سهمیه آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید