سیلاب شدید در میانمار در پی شکستن سد

به گزارش مجله سرگرمی، سازمان آتش نشانی میانمار اعلام نمود: ایجاد شکاف در سدی در مرکز میانمار باعث تخلیه آب این سد و سیل و آب گرفتگی یک شهر، دو روستای نزدیک به آن و بزرگراهی گردیده است که سه شهر مهم یانگون، ماندالی و نایپیداو - پایتخت میانمار- را به یکدیگر متصل می نماید.

سیلاب شدید در میانمار در پی شکستن سد

به گزارش خبرنگاران، سازمان خدمات آتش نشانی میانمار ضمن شروع عملیات جستجو و نجات در مناطق سیل زده یک تیپ آتش نشانی را به مجاورت این سد که باعث جاری شدن سیل در شهر گردیده، فرستاده است.

سازمان آتش نشانی این کشور همچنین پل بزرگراه یانگون-ماندالی را در این منطقه بسته است. عکس های منتشر گردیده از این پل نشان می دهد سطح آب تا سطح مسیر عبوری پل رسیده و آتش نشانان، پلیس و مقامات نظامی در کنار آن جمع گردیده تا وضعیت را کنترل و دیده بانی نمایند.

به گزارش رویترز، یک مقام مسئول در سازمان آتش نشانی میانمار اظهار داشت در حال حاضر تنها اطلاعات اولیه از وضعیت در دسترس است که منتشر نموده ایم و تیم آتش نشانی در حال اجرا عملیات امداد و نجات و اقدامات ضروری است.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1796

به "سیلاب شدید در میانمار در پی شکستن سد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب شدید در میانمار در پی شکستن سد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید