سولسشر: پیروزی بر پی اس جی مامورت غیرممکن نیست

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - اوله گانر سولسشر سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که تیمش می تواند شکست 2 بر صفر بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند و این کار ماموریت غیرممکن یونایتد نیست.

سولسشر: پیروزی بر پی اس جی مامورت غیرممکن نیست

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز چهارشنبه نوشت: شیاطین سرخ در حالی به پاریس سفر می نمایند که علاوه بر در اختیار نداشتن 10 بازیکن اصلی خود به دلیل مصدومیت، پل پوگبا ستاره فرانسوی خود را نیز به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز در اولدترافورد، به همراه نخواهند نداشت.

در نتیجه، مرد نروژی مجبور است برای پر کردن نیمکت خالی خود اسامی ناشناخته و بی تجربه ای همچون برندن ویلیامز و میسون گرینوود را در فهرست انتخابی خود بگنجاند.

در طول تاریخ 106 مورد می توان یافت که تیمی که بازی رفت را در خانه با شکست 2 بر صفر پشت سر گذاشته هرگز پیروز به جبران نتیجه و صعود به دور بعد نشده است.

اما سولسشر بر این باور است که یونایتدها در صورتی که بتوانند گل نخست بازی را به ثمر برسانند، این فرصت را دارند تا به یک چهارم نهایی راه پیدا نمایند.

وی در این باره گفت: این کار ماموریت غیرممکن نیست؛ البته کار سختی است اما اگر بتوانیم گل اول را بزنیم هر چیزی ممکن است رخ بدهد.

وی ادامه داد: گل ها همواره روند بازی را تغییر می دهند و اگر گل افتتاحیه بازی را بزنیم علاوه بر باز شدن راستا برای زدن گل های بیشتر، تردید و شک را به دل آنها خواهیم انداخت اما مهم تر از هر چیز زدن گل نخست است.

سرمربی موقت یونایتد اضافه نمود: ما 2 گل عقبیم اما هرگز به هیچ بازی مثل یک تیم از پیش بازنده نگاه نمی کنیم؛ غرور ما در بازی رفت جریحه دار شد و در این بازی بازیکنانی را خواهیم دید که از تمام وجودشان مایه می گذارند و در صورتی که 9 یا 10 بازیکن را به سطح مطلوب برسانیم آنگاه شانس برای صعود خواهیم داشت.

سولسشر که به همراه یونایتدها در سال 1999 جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده است، بر این باور است که تیم تحت هدایتش می تواند از بازگشت فصل گذشته یوونتوس مقابل رئال مادرید و همچنین انهدام 6 بر یک پاری سن ژرمن توسط بارسلونا در سال 2017، الهام بگیرد.

وی در این باره تاکید نمود: در لیگ قهرمانان سال های گذشته نتایجی رقم خورده است البته نمی خواهم آنها را عجیب بنامم اما یوونتوس شکست سه بر صفر خانگی را به یکباره در برنابئو به پیروزی 3 بر صفر تغییر داد، بازیکنان من هم در بازی های خارج از خانه شگفت انگیز بوده و تاتنهام، چلسی، و آرسنال را شکست داده اند و این موضوع به ما اعتماد به نفس و باور می دهد.

شاگردان توماس توخل آلمانی امشب در پارک دو پرنس از سولسشر و شاگردانش پذیرایی می نمایند.

ورزشی**3991**2024

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا و مکزیک

russiaro.ir: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14748

به "سولسشر: پیروزی بر پی اس جی مامورت غیرممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر: پیروزی بر پی اس جی مامورت غیرممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید