سوارز از کیه لینی و دنیای فوتبال عذرخواهی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: مهاجم تیم ملی اروگوئه بعد از دو بار تلاش برای انکار اشتباهی که در بازی برابر ایتالیا مرتکب شد، پایان به اشتباه خود اعتراف و از مدافع آتزوری عذرخواهی کرد.

سوارز از کیه لینی و دنیای فوتبال عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگاران، بعد از گذشت یک هفته از جنجالی که لوئیس سوارز، با گاز دریافت شانه جورجو کیه لینی در جریان دیدار تیم های ملی اروگوئه و ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 به راه انداخت، او با انتشار بیانیه ای از هوادارانش و همچنین مدافع لاجوردی پوشان عذرخواهی کرد.

سوارز در این بیانیه که در صفحه شخصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی قرار گرفته، نوشته است: بعد از چند روز خانه نشینی و سپری کردن اوقات در کنار خانواده، من خاتمه توانستم آرامش خودم را دوباره به دست آورم و حقیقت را درباره اتفاقی که در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایتالیا رخ داد، بگویم.

در ادامه این بیانیه آمده است: صرفنظر از جوی که به وجود آمده است و بیانیه های متناقضی که در این چند روز اخیر منتشر شده است باید بگویم که جورجو کیه لینی، هدف حمله فیزیکی من واقع شد و در برخوردی که با او داشتم، این بازیکن را گاز گرفتم. به همین دلیل می خواهم مراتب تأسف عمیق خود را بابت اتفاقی که افتاد اعلام کنم و از جورجو کیه لینی و تمام جامعه فوتبال عذرخواهی کنم. همچنین به مردم قول می دهم که دیگر چنین حادثه ای تکرار نخواهد شد.

وعده سوارز برای عدم تکرار چنین اشتباهی در حالی است که حادثه اخیر بازی ایتالیا و اروگوئه سومین مورد در دوران بازیگری اوست که یک بازیکن قربانی گازهای مهاجم لیورپول واقع می شود.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53630

به "سوارز از کیه لینی و دنیای فوتبال عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارز از کیه لینی و دنیای فوتبال عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید