سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری اپل برای بازی

به گزارش مجله سرگرمی، اپل برای موفقیت سرویس گیمینگ اپل آرکید بیش از 500 میلیون دلار روی آن سرمایه گذاری نموده است.

سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری اپل برای بازی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، اپل برای موفقیت سرویس گیمینگ اپل آرکید بیش از 500 میلیون دلار روی آن سرمایه گذاری نموده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، اپل آرکید که سرویس اشتراک بازی اختصاصی اپل است هنگام شروع به کار خود بیش از 100 بازی متنوع خواهد داشت.

طبق گفته Financial Times، اکنون اپل آماده است تا بیش از 500 میلیون دلار در بازی آرکید را هزینه کند تا بهترین سرویس ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

علاوه بر این، اپل برای هر کدام از بازی های سرویس اپل آرکید میلیون ها دلار هزینه نموده تا از روند صعودی و در نهایت موفقیت آنها مطمئن گردد.

اپل همچنین میخواهد توسعه دهندگان را ترغیب کند بازی هایشان را به صورت انحصار زمانی ازطریق سرویس آرکید منتشر نمایند؛ یعنی کوپرتینویی ها حاضرند به توسعه دهندگان مبلغ مشخصی پرداخت نمایند تا درقبال آن، بازی ها در چند ماه اول عرضه، تنها به وسیله سرویس اپل آرکید در دسترس باشد.

کوپرتینویی یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم افزار کامپیوتر فعالیت می نماید.

برهمین اساس انتظار می رود پس از گذر چندین ماه، این بازی ها در دیگر فروشگاه ها نیز قابل دسترس باشد.

داده های منتشر شده حاکی از آن است که اپل بیش از یکی میلیارد دلار برای فراوری محتوای اصلی سرویس اپل آرکید هزینه نموده است.

انتهای پیغام/

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19669

به "سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری اپل برای بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری اپل برای بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید