ساماندهى وضعیت کانون های طرفداران و مشوقین با نظارت کمیته اخلاق

به گزارش مجله سرگرمی، طرح ساماندهى وضعیت کانون های طرفداران و مشوقین باشگاه ها با نظارت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اجرایى خواهد شد.

ساماندهى وضعیت کانون های طرفداران و مشوقین با نظارت کمیته اخلاق

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال به منظور ساماندهی وضعیت کانون های طرفداران و مشوقین باشگاه های فرهنگی ورزشی فوتبال جلسه ای با حضور اعضاى واحد صیانت از فوتبال کمیته اخلاق و مدیران محترم عامل بعضی از باشگاه ها لیگ برتر در روز چهارشنبه مورخ سوم بهمن ماه در محل کمیته اخلاق برگزار شد.

در این نشست ضمن آنالیز وضعیت عملکرد کانون های هواداری و مشوقین تیم های فوتبال و آسیب ها همچنین مسائل ناشی از عملکرد غیراخلاقی، غیرورزشی و غیرحرفه ای بعضی از اعضاى کانون ها که در طول نیم فصل گذشته لیگ برتر و نیز لیگ های گذشته شاهد آثار مخرب آن بر فوتبال کشور بودیم و متاسفانه در بعضی موارد نوع رفتار و حرکت های صورت گرفته و شعارهای داده شده از موضوع فوتبال فراتر رفته و مورد سوء استفاده اشخاص و گروه های مغرض و معاند نیز قرار گرفته، مقرر شد با مسئولیت سازی باشگاه ها و مدیران عامل، تحت نظارت و حمایت واحد صیانت و کمیته اخلاق اقدامات مناسبی جهت ساماندهی وضعیت این کانون ها از قبیل تایید صلاحیت روسای کانون و اعضای اصلی آن از مراجع رسمی ساماندهی مدیریت کانال های کانون ها و... توسط مدیران عامل باشگاه ها در دستور کار قرار گیرد. همچنین در این راستا به تدریج این امر در کلیه باشگاه های لیگ برتر و رده های دیگر فوتبال مورد اجرا قرار خواهد گرفت که نتایج اقدامات صورت گرفته متعاقبا به اطلاع اهالی محترم فوتبال مى رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11044

به "ساماندهى وضعیت کانون های طرفداران و مشوقین با نظارت کمیته اخلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهى وضعیت کانون های طرفداران و مشوقین با نظارت کمیته اخلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید