زمان انتشار فراخوان طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

به گزارش مجله سرگرمی، دفتر پژوهش و آموزش نهاد از انتشار فراخوان طرح های پژوهشی مورد احتیاج نهاد کتابخانه های عمومی کشور در تاریخ یازدهم مرداد ماه به وسیله سامانه مدیریت طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اطلاع داد.

زمان انتشار فراخوان طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، دفتر پژوهش و آموزش نهاد از انتشار فراخوان طرح های پژوهشی مورد احتیاج نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 99، در تاریخ یازدهم مرداد ماه اطلاع داد. این فراخوان به وسیله سامانۀ مدیریت طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی http:/rpm.iranpl.ir منتشر خواهد شد.

در این فراخوان شخصیت های حقوقی (دانشگاه ها، مراکز پژوهشی، انجمن های علمی، شرکت های دانش بنیان و ...) و حقیقی (پژوهشگران و دانشوران) می توانند پیشنهاده های خود را بر اساس درخواست نامه (آر. اف. پی) تنظیم و تا 10 مهرماه 1399 ارسال نمایند.

طرح های پژوهشی سال 1399 نهاد در دامنه های موضوعی علم اطلاعات و دانش شناسی، مدیریت، مهندسی صنایع، جامعه شناسی، اقتصادی و اقتصاد، علوم رفتاری، ترویج علوم و به کارگیری فناوری، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات، معماری و شهرسازی، طراحی داخلی و سیاست گذاری خواهد بود.

لازم به ذکر است، فراخوان طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف برآوردن احتیاج های پژوهشی این حوزه خدمتی- مدیریتی و دستیابی به راه چاره های سنجیده، همچنین در جهت حمایت از پژوهش های کاربردی و مسئله محور به وسیله تمهید فرصت های برابر، شفاف سازی فرایند و گزینشِ مبتنی بر رقابت عادلانه، منتشر می گردد. پیش از این و طی فراخوان منتشر شده در سال 97، بیش از 80 پیشنهاده از 40 دانشگاه، پژوهشکده و مراکز مختلف علمی- پژوهشی دریافت شد و پس از داوری، 15 طرح پژوهشی به عنوان طرح های پژوهشی نهاد در سال 1398 انتخاب و معرفی گردید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102141

به "زمان انتشار فراخوان طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتشار فراخوان طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید