رییس جدید هیات تیراندازی خراسان رضوی خوب عمل نکند، عزل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس فدراسیون تیراندازی ایران گفت: رییس جدید هیات خراسان رضوی موظف به اجرای برنامه هایش است و اگر عملکرد خوبی نداشته باشد، قطعا عزل خواهد شد.

رییس جدید هیات تیراندازی خراسان رضوی خوب عمل نکند، عزل می گردد

علی دادگر در مجمع انتخابات رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید، اظهار کرد: امروز شاهد یک انتخابات دموکراتیک بودیم. تیراندازی یک رشته المپیکی است و در ایران هم هیچگونه محدودیتی برای فعالیت بانوان و آقایان وجود ندارد.

وی افزود: رشته تیراندازی با کسب 6 سهمیه در المپیک، صندلی اول را در بین 52 رشته در ایران به خود اختصاص داده و کشتی با پنج سهمیه رشته دوم است. هر 6 سهمیه المپیکی در رشته تیراندازی برای 11 مدال می جنگند، چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان این امکان وجود دارد که شرکت نمایندگان به صورت میکس مسابقه دهند.

رییس فدراسیون تیراندازی ایران اعلام کرد: از بین 6 بانوی اعزامی به المپیک، چهار نفر از رشته تیراندازی هستند و جوان ترین ورزشکار المپیکی از ورزشکاران رشته تیراندازی است. به همراه آمریکا، چین، هند و کره جنوبی جزو پنج کشور قدرتمند جهان در کسب سهمیه در رشته تیراندازی تفنگ بادی بودیم.

دادگر خاطر نشان کرد: همچنین از نظر کسب سهمیه المپیک به صورت مشترک با آلمان در رتبه یازدهم قرار داریم. باید مفتخر بود که جوانان ایران توانسته اند با آلمانی های ثروتمند که بهترین فشنگ ها و سلاح های تیراندازی را دارند، برابری نمایند.

وی گفت: احتیاج است که آمار مردان تیرانداز استان بهبود پیدا کند. خراسان رضوی سرشار از استعداد در این رشته ورزشی است. امیدواریم با حمایت از این ورزشکاران شاهد کسب مدال های آسیایی و المپیکی از خراسان رضوی باشیم. زیرساخت ها در این استان مطلوب است، اما باید بهتر گردد.

رییس فدراسیون تیراندازی ایران مطرح کرد: هیات تیراندازی خراسان رضوی در سال 96 رتبه 15 کشور، سال 97 رتبه 13 و سال قبل رتبه 10 را در اختیار داشت و با برنامه های گفته شده رییس جدید، امیدوارم خراسان رضوی در بین پنج استان برتر قرار گیرد.

دادگر افزود: رییس جدید هیات باید سعی کند تعامل خوبی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشد. اگر نقطه ضعفی در رشته تیراندازی استان وجود دارد باید در طی چهار سال آینده رفع گردد. حضور چهار ساله در مسند ریاست قطعی نیست و ممکن است هر لحظه حکم عزل رییس جدید صادر گردد. استفاده از بخش خصوصی و جذب اسپانسر می تواند عامل موفقیت هیات گردد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130033

به "رییس جدید هیات تیراندازی خراسان رضوی خوب عمل نکند، عزل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس جدید هیات تیراندازی خراسان رضوی خوب عمل نکند، عزل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید