روزانه 500 هزار تهدید سایبری در کشور ثبت می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش مهر، جعفر عبداللهی شریف پیش از ظهر شنبه در نشست امنیت تدافعی و عملیاتی در حوزه فضای مجازی کشور اضافه کرد: توسعه روزافزون تهدیدهای امنیتی در فضای مجازی ایجاب می نماید نیروهای متخصص برای مقابله با این تهدیدات آموزش داده شوند.

روزانه 500 هزار تهدید سایبری در کشور ثبت می گردد

وی تاکید نمود: بکارگیری متخصصان در دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی مسیرهای تبادل اطلاعات در فضای سایبر ضروری است.

در نشست امنیت تدافعی و عملیاتی در حوزه فضای مجازی کشور در دانشگاه صنعتی ارومیه در خصوص آخرین فناوری های نفود، تحلیل رفتاری تهدیدات نوین، آشنایی با ابزارهای متمایز تشخیص و پیشگیری نفوذ و همچنین مکانیسم های جدید امنیت ارتباطات و اطلاعات بحث و تبادل نظر گشت.

متخصصان برجسته داخلی و خارجی از کشورهای روسیه و ترکیه در این نشست در محورهای امنیت در ارز مجازی، وب تاریک و آسیب پذیری های ناشی از آن در بستر تعاملات مجازی کشور، امنیت هسته سیستم های عامل، حملات و تهدیدات نوین روی میزبان های داخل کشور سخنرانی کردند.

در حاشیه این نشست کارگاههای آموزشی با محوریت شبکه و امنیت اطلاعات در سازمانها با عناوین محافظت شبکه سازی بافضای امن ابری(نت بان)، بات های سنتی و نسل جدید، امنیت و تست نفوذ در سیستم های کنترل صنعتی بااعطای گواهی معتبر ملی برگزار گشت.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: mehrnews.com
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 495

به "روزانه 500 هزار تهدید سایبری در کشور ثبت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 500 هزار تهدید سایبری در کشور ثبت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید