روایت رئیس اوسترشوندس از پیشنهاد 6.5 و 8 میلیون پوندی قدوس از لیگ برتر انگلیس

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد از پیشنهادهای هنگفت مالی برای جذب ملی پوش ایرانی پیشین این تیم از سوی انگلیسی ها اطلاع داد.

روایت رئیس اوسترشوندس از پیشنهاد 6.5 و 8 میلیون پوندی قدوس از لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرنگاران، سامان قدوس، ملی پوش ایرانی پس از درخشش با تیم اوسترشوندس سوئد در فصل گذشته لیگ اروپا مورد توجه تیم های زیادی در لیگ های بزرگ این قاره نهاده شد و انتها با عقد قراردادی 4 ساله به ارزش 5 میلیون یورو به تیم آمیا در لوشامپیونه فرانسه پیوست. باشگاه اوسترشوندس سوئد طبق این قرارداد حق 20 درصدی در انتقال بعدی قدوس از تیم آمیای فرانسه به تیم دیگری نیز خواهد داشت.

دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با سایت اود اسپورت درباره پیشنهاد باشگاه آمیای فرانسه و انتقال سامان قدوس می گوید: حقیقت این است که ما پیشنهادهای مالی بهتری برای انتقال قدوس نسبت به باشگاه آمیای فرانسه داشتیم. 2 تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس بودند که پیشنهادهای 6.5 و 8 میلیون پوندی برای جذب قدوس به باشگاه اوسترشوندس ارائه داده بودند. زمانی که در حال توصیه این پیشنهادها به سامان قدوس بودیم پیشنهاد باشگاه آمیای فرانسه هم رسید. به اتفاق سامان قدوس جوانب منفی و مثبت آن را آنالیز و در نهایت تصمیم نهایی را اتخاذ کردیم. سامان هم با قلبش همه چیز را دنبال می کرد. ما به عنوان باشگاه می توانستیم درآمد بیشتری از فروش سامان قدوس کسب کنیم اما برای اوسترشوندس تصمیم او مهم بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2059

به "روایت رئیس اوسترشوندس از پیشنهاد 6.5 و 8 میلیون پوندی قدوس از لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت رئیس اوسترشوندس از پیشنهاد 6.5 و 8 میلیون پوندی قدوس از لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید