رواسی: جام جهانی تایلند، آخرین گام برای تایید سهمیه های پاراوزنه برداری است، از شرایط ملی پوشان راضی ام

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری از شرایط ملی پوشان در آستانه اعزام به جام جهانی تایلند ابراز رضایت کرد.

رواسی: جام جهانی تایلند، آخرین گام برای تایید سهمیه های پاراوزنه برداری است، از شرایط ملی پوشان راضی ام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری از روز گذشته (شنبه) به سرمربیگری علی اصغر رواسی و مربیگری علی فخرآور شروع شده است. روح الله رستمی، سید حامد صلحی پور، نادر مرادی (تهران)، امیر جعفری (البرز)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، سامان رضی (گیلان) در این اردو حضور دارند تا خود را آماده حضور در جام جهانی تایلند نمایند.

علی اصغر رواسی سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری درباره آخرین شرایط نفرات حاضر در اردو به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و ملی پوشان نیز تمرینات خود را از عصر دیروز شروع نموده اند و از شرایط آنها راضی هستم. این مرحله از تمرینات در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیگیری می گردد و سه شنبه برای حضور در جام جهانی راهی تایلند خواهیم شد.

وی درباره این مسابقات مطرح نمود: این رویداد آخرین گام و درگاه برای ورود به پارالمپیک و قطعی کردن سهمیه این بازی ها است. بر همین اساس نیز 6 ورزشکاری که سهمیه دارند، باید در آن شرکت نمایند تا سهمیه شان قطعی گردد.

وی درباره غیب احمد امین زاده و علیرضا غریب شی در این مرحله از اردو گفت: با توجه به اینکه مرحله دوازدهم اردو، متصل به اعزام است و فقط 6 نفر در لیست اعزام به تایلند هستند، تصمیم گرفتیم آنها در این اردوی سه،چهار روزه حضور نداشته باشند و فقط با حضور نفرات اعزامی تشکیل گردد.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 144539

به "رواسی: جام جهانی تایلند، آخرین گام برای تایید سهمیه های پاراوزنه برداری است، از شرایط ملی پوشان راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رواسی: جام جهانی تایلند، آخرین گام برای تایید سهمیه های پاراوزنه برداری است، از شرایط ملی پوشان راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید