رهبر مخالفان تایلند: تا برکناری رژیم به مبارزه ادامه می دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: رهبر مخالفان تایلند طی اظهاراتی امروز اعلام نمود که به مبارزه خود تا برکناری نخست وزیر این کشور از قدرت ادامه خواهد داد.

رهبر مخالفان تایلند: تا برکناری رژیم به مبارزه ادامه می دهیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ساتپ تواکسوبان، رهبر مخالفان تایلند طی اظهاراتی امروز (سه شنبه) گفت که به مبارزه خود برای بیرون راندن ینگلاک شیناواترا، نخست وزیر این کشور از قدرت ادامه خواهد داد.

تواکسوبان در جمع هواداران خود گفت: امروز ما به یک پیروزی نسبی دست یافتیم اما به مبارزه خود تا زمان فروپاشی رژیم تاکسین شیناواترا، برادر ینگلاک و نخست وزیر پیشین تایلند ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که معترضان در تایلند امروز نیز بار دیگر به خیابان ها ریختند و با برپایی تظاهرات خواهان کناره گیری شیناواترا شدند.

مخالفان دولت که در ادامه اشغال سازمان های دولتی این بار دفتر نخست وزیر این کشور را محاصره نموده بودند از موانع درنظر گرفته شده توسط پلیس عبور کردند. این درحالی است که پلیس نیز واکنشی به این اقدام آنها نشان نداده و با معترضان برخورد نکرد.

مقامات پلیس تایلند روز گذشته از صدور حکم بازداشت تواکسوبان درپی درگیری های خونین معترضان و نیروهای امنیتی خبر دادند.

درگیری معترضان و نیروهای امنیتی در بانکوک تا کنون موجب کشته شدن 5 تن و زخمی شدن 57 تن دیگر شده است. معترضان خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام هستند. پیش از این، نخست وزیر تایلند برگزاری هرگونه انتخابات زودهنگام را رد نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43929

به "رهبر مخالفان تایلند: تا برکناری رژیم به مبارزه ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر مخالفان تایلند: تا برکناری رژیم به مبارزه ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید