رضایی: داور با آوانتاژ بیگانه بود و از کنار مفاهیم ساده فوتبال می گذشت، کمک ها بازی دیگری را قضاوت می کردند!

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اعتقاد دارد کمک داوران دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان، توجهی به اتفاقات این مسابقه نداشتند.

رضایی: داور با آوانتاژ بیگانه بود و از کنار مفاهیم ساده فوتبال می گذشت، کمک ها بازی دیگری را قضاوت می کردند!

به گزارش خبرنگاران، رحمان رضایی درباره اشتباهات مهدی مرجان زاده در دیدار ذوب آهن مقابل فولاد خوزستان و بیانیه باشگاه اصفهانی گفت: پنالتی فولاد اصلاً خطا نبود و این اتفاقات جای بیانیه دادن است. اگر از کنار آن رد شویم یا اینکه بیانیه دهیم، فایده ای ندارد و چیزی برنمی شود. دو امتیاز از دست ما رفته است. بسکمک از اشتباهات داور اصلاً در این مسابقه بررسی نشد.

وی با انتقاد از داور مسابقه گفت: این داور با مفهوم آوانتاژ بیگانه بود و نمی دانست آوانتاژ چیست. روی بازیکن ما خطا شد و توپ دست ما بود، اما آوانتاژی داده نمی شد. حتی در یک صحنه بازیکنان ما دو به تک شدند، اما داور خطا گرفت. مگر می شود یک داور اینقدر با روح فوتبال بیگانه باشد؟ کمک داوران هم انگار یک بازی دیگر را قضاوت می کردند. در یک صحنه دو توپ در زمین بود، اما داور نسبت به آن بی تفاوت بود و بازی را ادامه داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه داور این مسابقه باید به روز می شد، شرح داد: حداقل کاری که کمیته داوران می توانست بکند، این بود که داوران را با مفاهیم روز فوتبال جهان آشنا کند.

رضایی در مورد بیانیه باشگاه فولاد خوزستان و انتقاد از اعتراضات کادر فنی ذوب آهن گفت: اعتراض در این صحنه ها طبیعی است. بعد ببینید من بیشتر از محدوده فنی خارج می شدم یا کادر فنی حریف. داور در دقیقه 70 مرا صدا زد و به من کارت زرد نشان داد. او گفت من از خط خارج شدم و گفتم اعتراضی نکردم.

وی با بیان اینکه تنها با بازیکنان خودش صحبت می کرده و اعتراضی نسبت به داوری بازی نداشته است، گفت: داور گفت سه بار از خط خارج شدی و باید اخطار بگیری. در آسیا بیشتر مربیان از محدوده خود خارج می شوند که این نباید باعث شود داور کارت زرد نشان دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی ذوب آهن که با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد، در ادامه انتقاداتش نسبت به داوران دیدار با فولاد گفت: کمک داوران از بازی خارج بودند و حتی آفسایدها را ندیدند. داور از مفاهیم خیلی ساده فوتبال بی تفاوت می گذشت، چه برسد به پنالتی. اگر کمیته داوران از ما عذرخواهی کند، چه چیزی با این عذرخواهی برمی شود؟ ما باید به کمیته داوران شکایت کنیم، اما اگر صد بار هم شکایت کنیم، فرقی نمی کند.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 119105

به "رضایی: داور با آوانتاژ بیگانه بود و از کنار مفاهیم ساده فوتبال می گذشت، کمک ها بازی دیگری را قضاوت می کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: داور با آوانتاژ بیگانه بود و از کنار مفاهیم ساده فوتبال می گذشت، کمک ها بازی دیگری را قضاوت می کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید