رای 77 درصدی روس ها به حضور تیم آزمون و عزت اللهی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله سرگرمی، بیش از 76.4 درصد طرفداران فوتبال روسیه در نظرسنجی سایت اسپرت اکسپرس به حضور تیم روستوف در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا رای مثبت داده اند.

رای 77 درصدی روس ها به حضور تیم آزمون و عزت اللهی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سایت اسپرت اکسپرس روسیه با برگزاری یک نظرسنجی از هوداران فوتبال این کشور خواست تا احتمال حضور تیم روستوف در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از بازی برگشت برابر آژاکس آمستردام را پیش بینی نمایند.

در حدود 77 درصد هوداران فوتبال روسیه در نظرسنجی اسپرت اکسپرس به گزینه صعود تیم روستوف با حذف تیم آژاکس آمستردام و حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا رای مثبت داده اند. بیش از 23 درصد شرکت نمایندگان نیز عدم صعود روستوف را پیش بینی نموده اند.

ملاقات رفت تیم های روستوف و آژاکس آمستردام در هلند با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت و یاران آزمون و عزت اللهی در بازی برگشت حتی با کسب تساوی بدون گل هم می توانند حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نمایند.

تیم روستوف که اولین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می نماید در صورت صعود به دور گروهی این رقابت ها می تواند شگفتی ساز گردد. ملاقات برگشت این تیم برابر آژاکس آمستردام سوم شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69480

به "رای 77 درصدی روس ها به حضور تیم آزمون و عزت اللهی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای 77 درصدی روس ها به حضور تیم آزمون و عزت اللهی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید