راه هموار پرسپولیس با ذوب شروع می شود؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ساعت 15 امروز پنجشنبه برگزار می شود. دیداری که سرخپوشان قرار بود قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنند اما لغو آن با اعتراض یحیی گل محمدی روبرو شد تا جاییکه مدیران سرخ خواهان ورود کمیته انضباطی به این موضوع شدند.

راه هموار پرسپولیس با ذوب شروع می شود؟

با این حال سازمان لیگ فوتبال بدون توجه به اعتراض این باشگاه تصمیم به برگزاری این دیدار گرفت تا سرخپوشان پس از نایب قهرمانی در آسیا و تساوی پس از آن مقابل نساجی مازندران آماده بازی در ورزشگاه آزادی شوند.

برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال برای هفته های پیش روی رقابت های لیگ برتر سبب شد تا بسیاری از تیم های مدعی نظیر استقلال تهران، نساجی مازندران، ذوب آهن اصفهان و ... چین برنامه ای را برای پرسپولیس با لقب تیم خاص مناسب ببینند.

پرسپولیسی ها با وجود این حاشیه ها، نخستین بازی خود را در تقویم فشرده خود در زمستان سال 1399 برگزار می کنند. سرخپوشان پایتخت هر چهار بازی آینده خود را میزبان خواهند بود تا برای بازگشت به صدر جدول، بهترین شرایط را در سخت ترین شرایط داشته باشند.

یحیی گل محمدی که تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد همچنان از ترانسفر بشار رسن به لیگ ستارگان قطر ناراحت است.

سرمربی پرسپولیس که به ترکیب ایده آل خود را به دست آورده است قصد دارد برای بازی با ذوب آهن اصفهان باز هم به امید عالیشاه فرصت بازیسازی دهد تا هافبک ریزنقش و باتجربه این تیم بتواند تا حد امکان جای خالی بشار را برای پرسپولیس پر کند.

سرخپوشان پایتخت قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان با 9 امتیاز از پنج بازی در رده یازدهم جدول حضور دارند و برای بازگشت به راستا دفاع از چهار دوره قهرمانی متوالی خود چاره ای جز پیروزی در چهار دیدار حساس آینده خود مقابل ذوب آهن، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و مس رفسنجان ندارند.

راستای که با با بازی سرخ ها مقابل ذوب آهن جهت می گیرد. پرسپولیس با پیروزی احتمالی مقابل این تیم آماده دیدار سنتی با استقلال می شود. در غیر اینصورت استرس نایب قهرمان آسیا برای دربی بیش از پیش خواهد شد و می تواند اردوی این تیم را تحت تاثیر عدم برد از فینال تا قبل از بازی با استقلال تهران قرار دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127192

به "راه هموار پرسپولیس با ذوب شروع می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه هموار پرسپولیس با ذوب شروع می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید