رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدحسن مرادی را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب کرد.

رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدحسن مرادی را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

امید است با تعامل مؤثر با مدیریت استان و سایر دستگاه های اجرایی شرایط توسعه پارک و حل مسائل پیش روی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان را فراهم و روابطی مؤثر و هدفمند با دانشگاه های استان به منظور بهره گیری دانشگاهیان از ظرفیت های پارک علم و فناوری برقرار سازید.

از شما انتظار می رود با ارزیابی شرایط پارک علم و فناوری همدان به ارتقای صندلی آن اهتمام ورزید و زمینه بهبود کمی و کیفی خدمات، توسعه کسب و کار مؤسسات و بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای را در بخش خصوصی وغیردولتی ایجاد کنید. مشارکت و ایفای نقش مؤثر در اصلاح زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه، همکاری با نقش آفرینان اصلی زیست بوم از دیگر موضوعات مهمی است که توجه جناب عالی و همکاران محترم در پارک علم و فناوری همدان را می طلبد.

ان شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات مجید کزازی، رئیس سابق پارک علم و فناوری همدان در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27337

به "رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید