رؤسای هیات ورزشی دانشگاهی استان های ایلام، اردبیل و اراک انتخاب شدند

به گزارش مجله سرگرمی، رؤسای هیات ورزشی دانشگاهی استانی در سه استان ایلام، اردبیل و اراک، امروز، ششم آذرماه با حضور نمایندگان ورزشی و دانشگاه های مراکز آموزش عالی این استان ها انتخاب شدند.

رؤسای هیات ورزشی دانشگاهی استان های ایلام، اردبیل و اراک انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، انتخابات هیات ورزش های دانشگاهی در سه استان ایلام، اردبیل و اراک با حضور نمایندگان ورزشی و دانشگاه های مراکز آموزش عالی این استان ها برگزار و با شناخت رؤسای هیئت های استان به سرانجام رسید.

بنابر این گزارش در انتخابات استان ایلام که در دانشگاه ایلام با حضور دهخدا، رئیس فدراسیون برگزار شد؛ نبی شمسایی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. پیش از این مرادی، رئیس هیئت بود.

در جلسه انتخابات هیأت های استان اردبیل که به ریاست بشیریان دبیر کل فدراسیون در سالن اجتماعات ورزشگاه رضا زاده اردبیل برگزار شد؛ جعفر نژاد، مدیر تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان رئیس هیئت ورزشی استانی انتخاب شد، پیش از این هم نادر پرستار، رئیس هیئت بود.

همچنین در انتخابات استان مرکزی که به ریاست صفاری، نایب رئیس فدراسیون در دانشگاه اراک برگزار شد، زهره وند، مدیر تربیت بدنی دانشگاه اراک با کسب اکثریت آرای به عنوان رئیس هیئت انتخاب و جایگزین صارمی شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60809

به "رؤسای هیات ورزشی دانشگاهی استان های ایلام، اردبیل و اراک انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رؤسای هیات ورزشی دانشگاهی استان های ایلام، اردبیل و اراک انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید