ذوالفقارنسب: بازیکنان پرسپولیس و استقلال اشتباه می نمایند، برانکو، شفر و سرجیو باعث پیشرفت لیگ شده اند

به گزارش مجله سرگرمی، بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید که بازیکنان پرسپولیس و استقلال با صحبت علیه هم مرتکب اشتباه می شوند.

ذوالفقارنسب: بازیکنان پرسپولیس و استقلال اشتباه می نمایند، برانکو، شفر و سرجیو باعث پیشرفت لیگ شده اند

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره نتایج تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: پرسپولیس سال بسیار سخت و پُر فشاری را پشت سر گذاشت و شاید یکی از سال های سخت این باشگاه در طول تاریخش بود. این باشگاه به لحاظ مسائل نقل و انتقالاتی، از دست دادن بازیکن و مصدومیت بازیکنان اصلی و مسائل اقتصادی سال بسیار دشواری را پشت سر گذاشت.

وی اضافه کرد: پرسپولیس در یک سال محرومیت خود، مسابقات پرفشاری مانند جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته و در مجموع این مسائل را بسیار خوب و پشت سر گذاشت. همه اعضای باشگاه به مسائل و کمبودها مطلع بودند و با انضباط بسیار خوب دوران محرومیت خود را پشت سر گذاشتند. این تیم در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید مشکل کمبود بازیکن باکیفیت روی نیمکت را هم حل خواهد نمود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد مصاحبه های بازیکنان پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر توضیح داد: بازیکنان هر دو تیم اشتباه می نمایند. به هیچ وجه بازیکنان نباید در این امور دخالت و علیه یکدیگر صحبت نمایند. شاید بهترین مثال هم بازیکنان تیم های بزرگ اروپایی باشند، تاکنون دیده اید آن ها علیه یکدیگر صحبت نمایند؟ فقط به هم احترام می گذارند و اصلاً علیه یکدیگر صحبت منفی نمی نمایند. این کار فرهنگی باید از سوی باشگاه ها هم صورت بگیرد. باشگاه باید برای این نوع مصاحبه ها جریمه ای در نظر بگیرد.

ذوالفقارنسب در خصوص کیفیت فنی تیم ها در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالم که فوتبال ما به لحاظ کیفی نسبت به گذشته بهتر شده است. فوتبال مان را با خودمان مقایسه می کنم، نه با لیگ های بزرگ اروپایی. باشگاه های ما همچنان مسائل ساختاری و زیرساختی دارند و به فوتبال پایه هم اهمیتی نمی دهند. مسائل مالی و اقتصادی هم ادامه دارد، اما با این وجود پیشرفت هایی در لیگ مان دیده می گردد. این پیشرفت را هم مدیون کوشش مربیان لیگ هستیم. مربیان خارجی مانند شفر، برانکو و سرجیو عملکرد بسیار خوبی در تیم های خود دارند و باعث پیشرفت لیگ شده اند. محمد تقوی هم در تراکتورسازی تیم خوبی دارد و تیمش بسیار منظم بازی می نماید. در مجموع ارزیابی من از نیم فصل نخست مثبت است و پیشرفت های خوبی داشتیم.

وی در مورد نیم فصل دوم لیگ برتر و اینکه به نظرش چه تیم هایی مدعی کسب قهرمانی هستند، مطرح نمود: نیم فصل دوم بسیار سخت تر است، چون اکثر بازیکنان و تیم ها درگیر مسائل مالی و مسائل می شوند. در ادوار گذشته هم ثابت شده که بازی ها در نیم فصل دوم سخت تر می گردد و انگیزه تیم ها بالاتر می رود. در نیم فصل نخست، پدیده عملکرد خوبی داشته و سپاهان هم برخلاف سال گذشته روند امتیازگیری خوبی را طی نموده است. استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی دیگر مدعیان لیگ هستند و فقط نتیجه گیری ذوب آهن باعث تأسف و دور از انتظار بوده است. رقابت قهرمانی بین همین پنج تیم خواهد بود.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8394

به "ذوالفقارنسب: بازیکنان پرسپولیس و استقلال اشتباه می نمایند، برانکو، شفر و سرجیو باعث پیشرفت لیگ شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: بازیکنان پرسپولیس و استقلال اشتباه می نمایند، برانکو، شفر و سرجیو باعث پیشرفت لیگ شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید