دیدار اتلتیکو مادرید و سویا برنده نداشت

به گزارش مجله سرگرمی، اتلتیکومادرید نتوانست سویا را شکست دهد و تنها یک امتیاز از این دیدار حساس کسب کرد.

دیدار اتلتیکو مادرید و سویا برنده نداشت

به گزارش خبرنگاران، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید.

بازی در دقایق نخست آرام پیش می رفت و با گذشت زمان سویا بازی بهتری به نمایش گذاشت. در چنین شرایطی آنتوان گریزمان می توانست دروازه میزبان را باز کند اما ضربه اش را دروازه بان سویا مهار کرد.

در ادامه آندره سیلوا به سمت دروازه اتلتیکو شوت زد که ضربه اش به تیرک برخورد کرد. دقایقی بعد سویا در یک بازی تیمی خوب توسط ویسام بن یدر به گل رسید. پس از این گل تیم مادریدی بیش تر حمله کرد و در نهایت در لحظات خاتمهی نیمه اول به گل دست یافت. داور یک خطا پشت محوطه جریمه به نفع اتلتیکو اعلام نمود و گریزمان به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد.

شاگردان دیگو پابلو سیمئونه نیمه دوم را خوب آغاز کردند. دو تیم نسبت به 45 دقیقه نخست نمایش بهتری ارائه کردند و فرصت های گلزنی داشتند که نتوانستند از آن بهره ببرند. بهترین موقعیت ها به گلزنان دو تیم تعلق داشت. ضربه بن یدر با اختلاف خیلی کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و گریزمان ضربه اش را به دستان دروازه بان سویا زد تا نتیجه تغییری پیدا نکند. در دقیقه 84 یان اوبلاک دروازه تیم شان را نجات داد و شوت بازیکن تیم حریف را دفع کرد. در دقیقه 88 دروازه بان سویا با یک واکنش عالی اجازه نداد شوت توماس به گل تبدیل گردد. در لحظات خاتمهی درگیری به خاطر خطای توماس به وجود آمد که داور علاوه بر جریمه بازیکن اتلتیکو، به ساویچ و سیلوا هم کارت زرد نشان داد.

قرمز و سفیدپوشان با این تساوی 35 امتیازی شدند و با دو امتیاز بیش تر نسبت به سویا در رتبه دوم باقی ماندند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9724

به "دیدار اتلتیکو مادرید و سویا برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار اتلتیکو مادرید و سویا برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید