دیاباته: آماده بازگشت به ایرانم

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکنان خارجی که چندان با فوتبال ایران و آسیا آشنا نیستند، احتیاج به زمان بیشتری دارند تا بتوانند در لیگ ایران خودی نشان دهند. درست مثل بازیکنان ایرانی و جدیدی که به عضویت تیم های پرهوادار و عظیم درمی آیند و همه نگاه ها به ساق پای آنهاست.

دیاباته: آماده بازگشت به ایرانم

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، بازیکنان خارجی که چندان با فوتبال ایران و آسیا آشنا نیستند، احتیاج به زمان بیشتری دارند تا بتوانند در لیگ ایران خودی نشان دهند. درست مثل بازیکنان ایرانی و جدیدی که به عضویت تیم های پرهوادار و عظیم درمی آیند و همه نگاه ها به ساق پای آنهاست. در این بین کافی است این بازیکنان در چند بازی اول آمار خوبی نداشته باشند تا طاقت طرفداران خیلی زود طاق و سیل اعتراضات به سوی آنها روانه گردد. بارها در ایران و دیگر تیم های عظیم دنیا این رخ داده که ستاره های جدید تیم های عظیم نتوانسته اند همانی شوند که در تیم سابق خود بوده اند. حالا برعکسش را تصور کنید؛ بازیکنی باشد که نیامده بدرخشد و امید یک تیم برای پیروزی در نبردها باشد. شیخ دیاباته چنین بازیکنی است. او با آنکه نیامده مصدوم شد و هفته ها دور از میدان بود، یک شبه در یک بازی فوق حساس آن هم در تبریز و استادیوم یادگار امام هت تریک کرد و موتور گلزنی اش روشن شد. دیاباته پس از آن بازی تبدیل به یک ستاره شد و زمانی که در زمین حضور پیدا نمی کرد، تیم یک جای کارش می لنگید. مصدومیت دیاباته پیش از هر دو داربی پایتخت در این فصل آسیب های زیادی به استقلال وارد کرد. حتی تیم فرهاد مجیدی پس از دوری دیاباته از بازی ها به دلیل مصدومیت، نتوانست به بردی دست پیدا کند تا تعیین گردد ستاره اهل اقتصادی استقلال چه تأثیری در فرایند رو به رشد آنها داشته است. حالا کافی است شایعه یا خبری مبنی بر رفتن ستاره استقلال به گوش طرفداران برسد تا باز هم مثل فصول گذشته، نگران از دست دادن بازیکن مهم خود شوند. این روزها اخبار زیادی حول محور رفتن دیاباته از استقلال شنیده می گردد؛ آن هم پس از رفتن او به کشورش به دلیل تعطیلی لیگ و شیوع ویروس کرونا. این اخبار زمانی نگران کننده به نظر می رسد که نیکولای بودوروف، دیگر بازیکن خارجی استقلال بابت پرداخت نشدن مطالباتش قراردادش را فسخ کرد و طرفداران ترس پرداخت نشدن حقوق دیاباته و فسخ یک طرفه قرارداد را دارند. حتی اخباری مبنی بر دریافت پیشنهاد از لیگ لوشامپیونه فرانسه هم شنیده شده که قوز بالاقوز شده است. به هر حال طرفداران استقلال از آنجایی که هر فصل ستاره های عظیم خودشان را مثل مامه تیام، سرور جپاروف، آیاندا پاتوسی و... براحتی از دست داده اند، نگرانند نکند این بار قرعه به نام شیخ دیاباته ای بیفتد که خیلی روی حضور او در فصل بعد حساب باز نموده اند. روزنامه درباره شرایط دیاباته و شرایط کشورش در این روزهای سخت کرونایی با او گفت وگویی داشته .

این روزها که کرونا در دنیا شیوع پیدا نموده و فرانسه هم بشدت با آن درگیر است، زندگی روزمره شما چگونه است؟

ما سعی می کنیم مراقب باشیم و در این شرایط به دیگران توجه بیشتری کنیم تا زندگی بهتری داشته باشند .

فکر می کنم حالا که در کنار خانواده خود هستید، خریدهای خانه با شما باشد. چون می دانم شما در برابر ویروس کرونا خیلی نکات بهداشتی را رعایت می کنید، برای بیرون رفتن نگران نیستید؟

بله! برای خرید کردن به بیرون می روم. خوشبختانه اینجا همه چیز خوب است و خودمان را با این شرایط وفق می دهیم .

فکر می کنید چه زمانی بتوانید به ایران بازگردید؟

اگر باشگاه از من بخواهد بازگردم با مسروری زیاد باز خواهم گشت .

این روزها اخبار و شایعات زیادی درباره شما وجود دارد؛ یکی از آنها این است که دیاباته از لوشامپیونه فرانسه پیشنهاد دریافت نموده است؛ می خواهم خودتان در این باره صحبت کنید.

در حال حاضر من بازیکن استقلال هستم و بسیار از این بابت مسرورم، زیرا فرصت دارم مردم خوب ایران و طرفداران فوق العاده ای را بشناسم. من به روش حمایت آنها از ما در این زمینه افتخار می کنم. دلم برای ایران و طرفدارانش تنگ شده است .

شما کمی هم بدشانس بودید و در این مدت به دلیل مصدومیت و تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا، بیش از هر بازیکن دیگری از فوتبال دور شده اید.

من به لطف خدا همواره خوش شانس هستم. آسیب دیدگی بخشی از زندگی ما ورزشکاران است. این موضوع مسأله چندان مهمی نیست. چیزی که برای من مهم است و من را مسرور می نماید، حمایت های بموقع است .

حالا که دور از تیم هستید، آیا با اعضای تیم ارتباط دارید؟

بله! من با همه در ارتباط هستم و مسئله ای وجود ندارد .

اگر با طرفداران استقلال و مردم ایران که شما را خیلی دوست دارند صحبتی دارید، می توانید انجام دهید.

سلام بر همه ایرانیان، مردان، زنان، بچه ها و عظیم ترها. از همه می خواهم در برابر ویروس کرونا مراقب باشند. لطفاً از خود و دیگران محافظت کنید. بیایید با هم در برابر ویروس کرونا بجنگیم. برای شما آرزوی موفقیت دارم؛ همه مراقب خود باشید .

منبع : وطن امروز

بازگشت به صفحه رسانه ها

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82532

به "دیاباته: آماده بازگشت به ایرانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته: آماده بازگشت به ایرانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید