دوست دارم در پرسپولیس بمانم، در فوتبال ایران حرفه ای شدم

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم در پرسپولیس بمانم ولی منتظرم این فصل تمام گردد.

دوست دارم در پرسپولیس بمانم، در فوتبال ایران حرفه ای شدم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت باشگاه پرسپولیس، بشار رسن درباره صحبت هایی که از جدایی اش در انتها این فصل از پرسپولیس می گردد، به زبان فارسی گفت: می ترسم فارسی صحبت کنم و یک کلمه اشتباه بگویم ولی اشکال ندارد! به خاطر کرونا دیر به تمرین آمدم ولی خدا را شکر در نهایت به تمرین اضافه شدم.

هافبک عراقی پرسپولیس ادامه داد: الان سه، چهار روز است که تمرین می کنم. ان شاءالله چهارمین قهرمانی را کسب کنیم. 10 اختلاف امتیاز - با تیم دوم جدول در لیگ برتر - داریم ولی فوتبال سخت است و چیزی تعیین نیست بخصوص در لیگ ایران که کار سخت است. ان شاءالله هم در جام حذفی قهرمان شویم و هم در آسیا صعود کنیم.

بشار رسن تاکید نمود: طرفداران هم در خیابان و هم اینستاگرام از من می پرسند می مانی یا نه. دوست دارم بمانم ولی نمی دانم چه می گردد. فعلاً منتظرم این فصل تمام گردد. هر بازیکنی در پرسپولیس پیشنهاد داخلی و خارجی دارد. این طبیعی است.

هافبک پرسپولیس در انتها گفت: تمام تمرکزم روی 9 بازی به جامانده لیگ، 2 بازی جام حذفی و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. طرفداران پرسپولیس خیلی مرا تشویق کردند. من در طول سه سال حضورم در ایران بازیکن حرفه ای تری شدم.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 96526

به "دوست دارم در پرسپولیس بمانم، در فوتبال ایران حرفه ای شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست دارم در پرسپولیس بمانم، در فوتبال ایران حرفه ای شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید