دمکرات های ارشد کنگره آمریکا خواهان شهادت دادن مولر شدند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- دمکرات های ارشد مجلس نمایندگان و سنای آمریکا روز پنجشنبه از رابرت مولر بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، درخواست کردند به صورت علنی و عمومی در خصوص تحقیقاتش، گزارش و شهادت دهد.

دمکرات های ارشد کنگره آمریکا خواهان شهادت دادن مولر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز؛ نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر رهبر دمکرات های سنای آمریکا از ویلیام بار دادستان کل این کشور به خاطر نوشتن آنچه یک نامه خلاصه تحریف شده در رابطه با این تحقیقات توصیف نموده اند و همچنین برگزاری کنفرانس خبری پیش از انتشار گزارش مولر، انتقاد کردند.

پلوسی و شومر در بیانیه ای اعلام کردند: ما معتقدیم که تنها راه احیای اعتماد عمومی نسبت به تحقیقات رابرت مولر این است که خود وی هر چه سریع تر در مجلس نمایندگان و سنا در خصوص این گزارش، شهادت علنی دهد.

به گزارش خبرنگاران؛ مولر در روزهای پایانی مارس (فروردین ماه) گزارش 400 صفحه ای خود را در باره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، برای بار وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا فرستاد.

بار نیز پس از دریافت این گزارش، نتایج کلی آن را طی نامه ای در اختیار نمایندگان کنگره آمریکا قرار داد که در آن آمده بود بازرس ویژه در تحقیقات خود به مدرکی دال بر تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ یا افراد مرتبط با آن با روسیه در کوشش های خود برای اثرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2016، دست نیافته است.

در گزارش مولر که قرار است امروز انتشار یابد، بدون ارایه ارزیابی دقیقی درخصوص این اتهام، آمده است: این گزارش نتیجه نمی گیرد که رئیس جمهوری مرتکب جرمی شده باشد، اما از او برطرف اتهام هم نمی کند.

شبکه خبری سی ان ان روز گذشته در این باره گزارش داد: ترامپ درآستانه انتشار گزارش مولر، در تصور اثبات بی گناهی خود است، اما مشاوران او بیم دارند، انتشار جزئیات این گزارش که بر آشفتگی کاخ سفید صحه می گذارد، رییس جمهوری آمریکا را عصبانی کند.

اروپام***9234**1486**

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20040

به "دمکرات های ارشد کنگره آمریکا خواهان شهادت دادن مولر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمکرات های ارشد کنگره آمریکا خواهان شهادت دادن مولر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید