در جلسه دادگاه حاکم دبی در انگلیس چه گذشت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، شاهزاده حیا بنت حسین، همسر 45 ساله محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی دیروز سه شنبه از دادگاه خواست تا یک حکم عدم مزاحمت به هدف جلوگیری از آزار و تهدید صادر کند. معلوم نیست او این حکم را برای چه کسی درخواست نموده است.

در جلسه دادگاه حاکم دبی در انگلیس چه گذشت

روز سه شنبه همسر شیخ دبی که در پی دعوای شخصی و خانوادگی به لندن گریخته است در جلسه دادگاه حاضر شد، اما خود شیخ محمد در این دادگاه حضور نیافت.

حیا با حضور در ساختمان دیوان عالی بریتانیا و ولز همچنین از مقام های قضایی درخواست پذیرش حضانت کرد. این درخواست بدان معناست که در شرایط خاص و در مواردی که احتیاج به دریافت تصمیم مهمی هست، دادگاه سرپرستی کودک را به عهده بگیرد.

یک مقام سفارت امارات متحده عربی در لندن در پاسخ به پرسش خبرنگار رویترز در خصوص جزئیات درخواست حیا بنت حسین گفته است که دولت این کشور درباره زندگی خصوصی افراد اظهار نظر نمی کند.

شیخ 70 ساله دبی که همزمان نایب رئیس و رئیس هیأت وزیران امارات متحده عربی است، در سال 2004 با حیا بنت حسین که در آن موقع عضو کمیته بین المللی المپیک بود، ازدواج کرد. گفته می گردد که حیا بنت حسین ششمین همسر اوست.

عفو بین الملل در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی اعلام نموده بود که یکی از دختران شیخ محمد به نام شیخه لطیفه بنت محمد آل مکتوم از یکی دیگر از همسرانش، مخفیانه در مکانی در امارات بازداشت شده است. او در ماه مارس همان سال کوشش نموده بود تا با یاری دوستانش با یک قایق از دبی بگریزد اما مأموران شیخ او را شناسایی و بازداشت کردند.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34821

به "در جلسه دادگاه حاکم دبی در انگلیس چه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جلسه دادگاه حاکم دبی در انگلیس چه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید