درخواست درخشان از رئیس جهانی جودو ؛ ناظر اعزام نکنید

به گزارش مجله سرگرمی، نامه نگاری برای حضور ناظر فدراسیون جهانی در انتخابات فدراسیون جودو باعث شده تا حواشی زیادی برای این رشته به وجود بیاید. حالا همه از جمله محمد درخشان دست به کار شدند تا با نامه نگاری منع این کار شوند.

درخواست درخشان از رئیس جهانی جودو ؛ ناظر اعزام نکنید

محمد درخشان در نامه ای به ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو از وی خواست که سفر ناظر جهانی به ایران را لغو کند.

انتخابات فدراسیون جودوی ایران قرار است روز 25 اسفند برگزار گردد تا رئیس جدید این رشته المپیکی، معرفی گردد. هرچند صحبت های مبنی بر برگزاری احتمالی مجمع در 15 اسفند نیز به گوش می رسد.

پس از ممنوعیت ادامه فعالیت بازنشستگان در ارگان های دولتی و فدراسیون های ورزشی، محمد درخشان از سمت خود کناره گیری کرد تا این فدراسیون با سرپرست ادامه فعالیت دهد.

تصمیمات عجیب سرپرست فدراسیون و ناتوانی وی در امور مدیریتی سبب شد تا این روزها حواشی زیادی با جودوی ایران همراه گردد و رقابت نامزدها برای رسیدن به ریاست به تخریب کشیده گردد.

در حالی که وظیفه سرپرست برگزاری مجمع در آرامش است، حمایت او از نامزدی خاص شرایطی رقم زد که انتخابات از حالت عادلانه خارج گردد.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر سفر ناظر فدراسیون جهانی در تهران برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون جودوی ایران منتشر شد که واکنش های منفی زیادی را به همراه داشت.

در این راستا درخشان که دارای صندلی ویژه ای در فدراسیون جهانی است در نامه ای خطاب به ماریوس ویزر از وی خواسته است تا ماموریت ناظر جهانی برای سفر به ایران را لغو کند: همکاری خوبی بین کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون جودوی ایران وجود دارد و مطمئن هستم که انتخابات خوب و بدون مسئله ای برگزار می گردد. از شما می خواهم ماموریت نماینده فدراسیون جهانی را برای نظارت بر انتخابات ایران کنسل کنید، چون بعضی کوشش می نمایند که بگویند فدراسیون جهانی می خواهد دخالتی در انتخابات ایران داشته باشد.

ص5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13339

به "درخواست درخشان از رئیس جهانی جودو ؛ ناظر اعزام نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست درخشان از رئیس جهانی جودو ؛ ناظر اعزام نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید