دانلود استیکر کریسمس 2017 (دانلود استیکر تلگرام)

به گزارش مجله سرگرمی، برای عرض تبریک سال نو میلادی به دوستان خود، مجموعه جدید و زیبای استیکر تلگرام شامل دو بسته ویژه استیکر کریسمس 2017 را از اینجا دانلود کنید.

دانلود استیکر کریسمس 2017 (دانلود استیکر تلگرام)

کریسمس:

کریسمس (Christmas) یا نوئل نام جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی داشت زادروز حضرت مسیح برگزار می شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک رم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز 25 دسامبر جشن گرفته و بسیاری آن را در شامگاه 24 دسامبر نیز برگزار می کنند.

اعضای بیشتر کلیساهای ارتودوکس در سراسر جهان نیز روز 25 دسامبر را به عنوان میلاد مسیح جشن می گیرند. برخی از مسیحیان ارتودوکس در روسیه، اوکراین و دیگر نقاط جهان به سبب پیروی از گاهشماری یولیانی، جشن کریسمس را در روز 7 ژانویه برپا می دارند و اعضای کلیسای ارامنه طبق سنت منحصر به فرد خود، روز میلاد و همچنین روز غسل تعمید مسیح را همزمان در روز ششم ژانویه جشن می گیرند.

ایام 12 روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در 25 دسامبر آغاز می شود و تا جشن خاج شویان در روز 6 ژانویه ادامه دارد. مردم بسیاری به خصوص در کشورهای ایالات متحده و کانادا، کریسمس را مهم ترین رویداد سالانه مسیحی محسوب می دارند.

آیین برگزاری جشن کریسمس:

با وجودی که این روز، یک عید مذهبی شناخته می شود، از اوایل قرن بیستم میلادی به بعد به طور گسترده به عنوان یک جشن برگزار شده است. کریسمس با آیین های ویژه ای به طور مثال آراستن یک درخت کاج، برگزار شده و شخصیتی خیالی به نام بابانوئل در آن نقشی مهم دارد.

تا قبل از قرن 4 میلادی تصور می شد که عیسی مسیح در فصل بهار متولد شده است؛ اما پاپ ژولیوس اول، در سده چهارم میلادی، روز 25 دسامبر را برای تجلیل از میلاد مسیح گفت.

در همان سده چهارم، یکی از اسقف های آسیای صغیر (ترکیه امروز) به خاطر رفتار مهربانانه اش با بچه ها شهرت یافت.

این شخص که بعدها به سنت نیکولاس (نیکولاس قدیس) شهرت یافت، در نقاشی های قرون وسطا و عصر رنسانس به شکل مردی بلند بالا با چهره ای جدی و نجیبانه نشان داده شده است و تا حدود قرن شانزدهم، جشن مخصوص او در روز ششم دسامبر در سراسر اروپا برگزار می شد، اما از آن پس، این جشن، تنها به پروتستان های هلند منحصر شد.

بچه های هلندی، شب کریسمس کفش های خود را کنار بخاری دیواری خانه هایشان می گذاشتند و کمی علوفه هم برای اسب نیکولاس قدیس بیرون در خانه می نهادند و سنت نیکولاس، سوار بر اسب خود، بر بالای بام خانه ها می گذشت و از راه دودکش خانه ها، آب نبات و شیرینی به داخل کفش های بچه ها می انداخت، همزمان معاون او - پیتر سیاه - نیز از لوله دودکش ها پایین می رفت و هدایایی را که برای بچه ها آورده بود، در خانه ها می گذاشت.

مهاجران هلندی که به آمریکای شمالی کوچ کردند، این رسم را با خود به آن کشور بردند و در آنجا بود که نام او به SANTA CLAUS تغییر یافت. در یک داستان منظوم با عنوان شب پیش از کریسمس برای نخستین بار از یک شیطانک (پری) پیر و شوخ نیز یاد شده، که سوار بر سورتمه ای به وسیله یک گوزن کشیده می شود.

کریسمس در اعصار انجیلی جشن گرفته نمی شد، اما در برخی کلیساها مراسمی برگزار می شد.

استیکر کریسمس:

در ادامه این توضیحات شما می توانید مجموعه استیکر کریسمس 2017 (استیکر تلگرام) که توسط سایت خبرنگاران به صورت اختصاصی طراحی شده است را دانلود کنید و با این استیکرها، سال نو میلادی را به دوستان و عزیزان خود تبریک بگویید.

دانلود استیکر کریسمس 2017 (استیکر تلگرام):

دانلود استیکر کریسمس 2017 (استیکر تلگرام سری اول)

https://telegram.me/addstickers/christmasstck

دانلود استیکر کریسمس 2017 (استیکر تلگرام سری دوم)

https://telegram.me/addstickers/merryxmasss

مجله اینترنتی خبرنگاران

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: setare.com
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111126

به "دانلود استیکر کریسمس 2017 (دانلود استیکر تلگرام)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود استیکر کریسمس 2017 (دانلود استیکر تلگرام)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید