داریوش شجاعیان به لیست استقلال برگشت، میلیچ از لیست آبی ها خط خورد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- هافبک استقلال بعد از مدت ها این فرصت را دارد تا برای آبی ها بازی کند.

داریوش شجاعیان به لیست استقلال برگشت، میلیچ از لیست آبی ها خط خورد

به گزارش خبرنگاران، داریوش شجاعیان می تواند برابر ماشین سازی در هفته هجدهم لیگ برتر برای استقلال بازی کند. داریوش شجاعیان بازیکنی است که بعد از یک مصدومیت طولانی چند روزی است به تمرین گروهی استقلال برگشته و با تصمیم مجیدی برای بازی با ماشین سازی نامش در لیست استقلال قرار گرفت.

آخرین باری که نام شجاعیان در لیست استقلال قرار گرفت مربوط به بازی با نساجی در هفته چهاردهم لیگ برتر می شود و بعد از آن این بازیکن به دلیل مصدومیت در 4 بازی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی غایب بود. حالا نام شجاعیان بعد از 40 روز به لیست استقلال اضافه شده و او این فرصت را دارد تا در بازی فردا برابر ماشین سازی دقایقی برای تیمش به میدان برود.

مدافع چپ استقلال از لیست این تیم برابر ماشین سازی خارج شد. نام هروویه میلیچ به دلیل ناآمادگی از لیست استقلال مقابل ماشین سازی خارج شد. هروویه میلیچ بازیکنی است که بعد از چند ماه دوری از میادین چند روزی است به تمرین استقلال برگشته و کنار سایر بازیکنان تمرین می کند. با این حال با توجه به ناآمادگی این بازیکن، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت برای بازی با ماشین سازی نام او را از لیست 20 نفره تیمش خارج کند. میلیچ احتمالا از بازی با پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر شرایط بازگشت به ترکیب استقلال را پیدا خواهد کرد.

در چارچوب رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر، تیم های استقلال و ماشین سازی فردا به مصاف هم می فرایند. پس از 16 هفته که هدایت استقلال به عهده محمود فکری بود، او از سمت خود استعفا و فرهاد مجیدی در ادامه راه سکان هدایت استقلال را به دست گرفت. فرهاد مجیدی پس از بازگشت به استقلال پیروز شده هر دو دیدار خود برابر فولاد و پیکان را با پیروزی پشت سر بگذارد. در آن سو تیم ماشین سازی که این فصل بارها با تغییرات مختلف همراه شده است، اخیرا با تغییر دوباره سرمربی تیم خود روبرو شده است. مهدی پاشازاده از سمت خود استعفا کرد تا موقتا هدایت این تیم را دوباره سعید اخباری به عهده بگیرد. تیم ماشین سازی از 17 دیدار خود فقط 9 امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول رده بندی واقع شده است.

استقلالی ها تا اینجای لیگ 30 امتیاز کسب کردند و در رتبه سوم جدول حضور دارند. آبی ها امیدوارند با کسب سه امتیاز دیدار برابر ماشین سازی، فاصله خود با دو تیم بالایی یعنی سپاهان و پرسپولیس 34 امتیازی را کاهش دهند. محمد دانشگر که از سوی کادر فنی استقلال از حضور در تمرینات منع شده، آبی ها را در دیدار برابر ماشین سازی همراهی نمی کند. از سوی دیگر شیخ دیاباته هم به مرخصی رفته و او هم دیگر غایب استقلالی هاست.

بازیکنان استقلال امروز با روحیه ای خوب به استقبال بازی با ماشین سازی رفتند. آخرین تمرین استقلال در سال 1399 امروز برگزار گشت. استقلال فردا در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف ماشین سازی می رود و آبی ها امروز بعد از برگزاری یک جلسه تمرینی در تهران راهی تبریز شدند. این آخرین تمرین استقلال در سال 1399 بود و بازیکنان این تیم با روحیه ای خوب آن را پشت سر گذاشتند تا به این شکل به استقبال بازی با ماشین سازی و البته سال نو بفرایند. استقلالی ها می توانند با پیروزی برابر ماشین سازی امیدوار باشند با لغزش سپاهان و پرسپولیس فاصله خود را با صدر جدول کم کنند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138841

به "داریوش شجاعیان به لیست استقلال برگشت، میلیچ از لیست آبی ها خط خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش شجاعیان به لیست استقلال برگشت، میلیچ از لیست آبی ها خط خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید