خسارت سیلاب به تأسیسات آب رسانی شهر آببر

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در پی وقوع بارندگی های اخیر خسارت شدیدی به تأسیسات آب رسانی شهر آببر در شهرستان طارم وارد شد.

خسارت سیلاب به تأسیسات آب رسانی شهر آببر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در پی وقوع بارندگی های اخیر خسارت شدیدی به تأسیسات آب رسانی شهر آببر در شهرستان طارم وارد شد که با اقدامات به موقع، اختلالی در آب رسانی به شهفرایندان شهر آببر واقع نشد.

جزء قاسمی اضافه کرد: در پی وقوع این بارندگی ها، حجم بارش به حدی رسید که منجر به تخریب تاج سد طبیعی و سرریز آب و درنتیجه تخریب 300 متر از لوله و تأسیسات خط انتقال آب چشمه کوثر و همچنین راستا دسترسی به این چشمه شد.

او اظهار کرد: در پی این حادثه و به منظور استمرار خدمات آب رسانی به شهفرایندان و کاهش اثرات ناشی از سیلاب، شرکت آبفا استان زنجان با استفاده از منابع آب جایگزین اقدام به مدیریت بحران و ارائه خدمات آب رسانی به شهفرایندان این شهرکرد و در حال حاضر فرایند آب رسانی به مردم عادی هست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان توضیح داد: قنات آب جایگزین در شهر آببر در حال حاضر جوابگوی احتیاج آب مصرفی این شهر بوده و عملیات راه اندازی اضطراری خط انتقال کوثر نیز به زودی تکمیل می گردد، بنابراین از شهفرایندان درخواست می گردد به شایعات توجهی نداشته و ضمن رعایت الگوی مصرف، تمام اخبار را صرفاً از شرکت آب و فاضلاب پیگیری کنند.

جزء قاسمی با اشاره به افزایش مصرف آب مشترکین طی چند روز گذشته در شهر آببر گفت: آب سالم، بهداشتی و پایدار در این شهر برقرار بوده و جوابگوی احتیاج شهفرایندان هست.

او اضافه کرد: با توجه به استفاده از منابع آب جایگزین و بنا به دستور ستاد مدیریت بحران شهرستان طارم، فعالیت کلیه کارواش ها، قالی شویی ها و فعالیت هایی که مصارف غیرضروری آب را به دنبال دارند در شهر آببر ممنوع اعلام شده است تا در مصرف آب نهایت صرفه جویی به عمل آید.

این مسئول اظهار داشت: مبلغ خسارت واردشده به تأسیسات آب رسانی چشمه کوثر توسط کارشناسان در حال برآورد هست که بایستی با تخصیص به موقع منابع اقتصادی، این خسارت ها بازسازی و تأسیسات آسیب دیده به چرخه فراوری و خدمات رسانی بازگردانده شوند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87840

به "خسارت سیلاب به تأسیسات آب رسانی شهر آببر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت سیلاب به تأسیسات آب رسانی شهر آببر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید