خبر خوش وزیر ارتباطات برای دانشجویان

به گزارش مجله سرگرمی، به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینترنت رایگان برای همه دانشجویان کشور هنگام استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاه ها، از امروز فعال می گردد.

خبر خوش وزیر ارتباطات برای دانشجویان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، مدارس و دانشگاه ها از هفته ابتدایی اسفندماه یعنی از همان زمان ورود ویروس کرونا به ایران تعطیل شدند و با تعطیلی کلاس ها، موضوع آموزش مجازی مطرح شد. اما یکی از مهم ترین چالش های آموزش آنلاین، دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به اینترنت عنوان شد و اینکه شرکت در کلاس های آنلاین دانشگاهی نیازمند حجم بالایی از اینترنت است و برای دانشجویان هزینه بالایی خواهد داشت.

با ادامه دار شدن فرایند تعطیلی کلاس ها، محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- درباره اینترنت دانشگاه ها شرح داد: سه بسته برای دانشگاه ها، دانشجویان و اساتید وعده داده بودیم که از ابتدای مهر همه دانشگاه هایی که وزارت علوم به ما اعلام نموده باشد، سایت های آموزشی مورد نیازشان رایگان خواهد بود. بسته ای هم برای دانشجویان و اساتید برنامه ریزی نموده ایم که فرآیند ثبت نام آن هم تا ابتدای مهر شروع می گردد. او همچنین از بسته های 120 گیگابایتی برای اساتید دانشگاه ها اطلاع داد.

در این راستا آذری جهرمی امروز در توییتر نوشت: اینترنت رایگان برای همه دانشجویان کشور، در هنگام استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاهها، از امروز فعال می گردد. مشاهده لیست سامانه ها فعلی مشمول طرح و همچنین ثبت نام سامانه های جدید توسط دانشگاه ها به وسیله سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112652

به "خبر خوش وزیر ارتباطات برای دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش وزیر ارتباطات برای دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید