خبرنگاران کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان شتاب می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، گرگان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت که با راه اندازی مجتمع نوآوری این مرکز آموزش عالی در آینده نزدیک، فعالیت های کارآفرینی، نوآوری و فناوری در این دانشگاه شتاب گرفته و علم و دانش اساتید و دانشجویان به فناوری های نوین تبدیل خواهد شد.

خبرنگاران کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان شتاب می گیرد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، محمدعلی نجفی نژاد در مراسم مجازی گرامیداشت روز معلم و تجلیل از اساتید این دانشگاه گفت: بر اساس سند تدوین شده و موافقت هیات امنای دانشگاه، مجوز تاسیس مجتمع نوآوری این مرکز دانشگاهی صادر شده و به زودی فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

وی بیان نمود: در نتیجه فعالیت مجتمع نوآوری و با توجه به اهمیت موضوع آب، غذا، انرژی و محیط زیست، این دانشگاه به پایگاه فراوری فناوری های نوین و فراهم سازی شرایط مهارت آموزی و اشتغال دانشجویان تبدیل خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تمجید از مقام معلم ادامه داد: جامعه پیشرفته، اخلاق مدار و مدرن به انسان های تربیت شده و عالم احتیاج دارد و کار آموزش، تعلیم و تربیت با توجه به پیچیدگی های انسان جزو سخت ترین کارها به شمار می رود.

در این مراسم از سیدحسین حسینی فر، سیدمهدی جعفری، علی رضا صادقی اهونک، علی اکبر هدایتی، بزرگ قاسم نژاد، محمدشریف شریف زاده، حمیدرضا رضایی، سیدمهدی اجاق، افشین سلطانی، غلامحسین عبدالله زاده، فرشید قادری فر، علی قاسمیان، هاشم حبشی، رامتین جولایی، بهروز دستار، میثم سالارجزی و واحدبردی شیخ به عنوان پژوهشگران برتر، متین کاظم زاده بهنمیری به عنوان دانشجوی برگزیده کارآفرینی و احمدرضا پیرعلی به عنوان دانشجوی کارآفرین برتر مقطع دکتری و محمدرضا شهرکی به عنوان دانشجوی برگزیده مقطع کارشناسی ارشد تقدیر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142805

به "خبرنگاران کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان شتاب می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان شتاب می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید