خبرنگاران لیگ قهرمانان آسیا؛ آخرین اخبار استقلال قبل از نبرد عظیم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال استقلال تا چند ساعت دیگر در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل خواهد رفت. آبی پوشان امروز(شنبه) کیلومترها دور از ایران و در عربستان روز شلوغی را پشت سر گذاشتند.

خبرنگاران لیگ قهرمانان آسیا؛ آخرین اخبار استقلال قبل از نبرد عظیم

به گزارش خبرنگاران،تیم فوتبال استقلال امشب در اولین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل خواهد رفت.

آبی ها بازی رفت بازی را به حریف قطری خود واگذار کردند و بی شک امشب برای جبران این شکست انگیزه های فراوانی دارند.

جلسه فنی مجیدی با بازیکنان استقلال

امروز و چند ساعت پیش از بازی استقلال و الدحیل فرهاد مجیدی با شاگردانش نشست فنی برگزار کرد. در این جلسه فیلم بازی دور رفت که با شکست چهار بر سه آبی پوشان به خاتمه رسید به نمایش گذاشته شد و کادر فنی استقلال نقاط ضعف و قوت بازیکنان را گوشزد کردند تا آنها با شناخت و آمادگی بیشتری پا به زمین مسابقه بگذارند.

تمرین سبک آبی پوشان در هتل

امروز استقلالی ها در محوطه هتل محل اقامت خود تمرین سبکی را برگزار کردند.

بازیکنان آبی پوش چند ساعت قبل از بازی با الدحیل دقایقی دویدند و به انجام حرکت کششی مشغول شدند.

فراز کمالوند نظارت بر تمرین استقلال را بر عهده داشت و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

نشست کادر فنی استقلال

اعضای کادر فنی استقلال نیز امروز جلسه ای داخلی برگزار کردند. در این نشست مربیان استقلال پیرامون شرایط بازیکنان در تمرینات اخیر به بحث و گفتگو پرداختند. ترکیب ثابت استقلال مهم ترین موضوعی بود که در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد.

اگرچه اعضای کادر فنی استقلال نظرات خود را درباره 11 بازیکن ثابت استقلال در مصاف با الدحیل مطرح کردند اما فرهاد مجیدی نظر آخر را خواهد داد و تا چند ساعت آینده تیمش را برای چهارمین مصاف آسیایی به زمین می فرستد.

تغییرات در ترکیب استقلال

به طور حتم ترکیب استقلال در بازی امشب مقابل الدحیل نسب به بازی رفت چند تغییر خواهد داشت. فرهاد مجیدی میخواهد در این مسابقه نفراتی را که در بازی گذشته نتوانستند انتظارات را برآورد سازند از ترکیب بیرون گذاشته و به جای آنها نفرات دیگری را به زمین بفرستد.

به احتمال زیاد در چیدمان دفاعی آبی پوشان که در گل های خورده مقابل الدحیل نقش اول را ایفا کردند تغییراتی به وجود خواهد آمد.

پاداش برای شکست الدحیل

در صورتی که استقلالی ها امشب بتوانند الدحیل را در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهند، پاداش ویژه ای دریافت خواهند کرد.

مدیران این تیم به بازیکنان و کادر فنی وعده داده اند اگر سه امتیاز بازی امشب را به دست آورند بلافاصله پاداش برد به حسابشان واریز خواهد شد.

خوشحالی استقلالی ها از بازداشت متهمان کودک آزاری

آزار کلامی و خشونت فیزیکی یکی از طرفداران خردسال استقلال که از سوی دو فرد اجرا شده و روز گذشته به سرعت در فضای مجازی وایرال شد، با واکنش شدید باشگاه و بازیکنان استقلال روبرو شد و آنها به شدت این اقدام را محکوم کردند.

با این وجود، انتشار خبر بازداشت متهمان کودک آزار، باعث خوشحالی اعضای تیم استقلال شد و آنها از اینکه مسببان حادثه به چنگال قانون گرفتار شده اند، ابراز خوشحالی و رضایت کردند.

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142362

به "خبرنگاران لیگ قهرمانان آسیا؛ آخرین اخبار استقلال قبل از نبرد عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیگ قهرمانان آسیا؛ آخرین اخبار استقلال قبل از نبرد عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید