خبرنگاران تعطیلی یک خیاطی و فروشگاه عرضه غیربهداشتی ماسک در قزوین

به گزارش مجله سرگرمی، قزوین - خبرنگاران - یک خیاطی و فروشگاه لوازم آرایشی به دلیل فراوری و عرضه ماسک های غیربهداشتی در قزوین پلمب و تعطیل شدند.

خبرنگاران تعطیلی یک خیاطی و فروشگاه عرضه غیربهداشتی ماسک در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: تعطیلی فروشگاه ها، واحد های تولیدی و عرضه محصولات بهداشتی در طرح مقابله با کرونا در قزوین به دلایلی چون احتکار و دپوی اقلام مورد احتیاج مردم ، امتناع از عرضه و گرانفروشی می باشد.

هوشنگ محمدی گرواند گفت: از زمان شروع طرح مقابله با کرونا تا به امروز 95 گشت مشترک با دستگاههای نظارتی ذی ربط برگزار شده و سه هزار و 600 واحد تولیدی و صنفی عرضه محصولات بهداشتی (ماسک،ژل ضد عفونی و الکل...) اعم از داروخانه ها ،فروشگاههای تجهیزات پزشکی و واحدهای عرضه این محصولات در استان مورد بازرسی قرار گرفته اند.

وی اضافه نمود: هیچ گونه دلیلی برای گران فروشی اقلام بهداشتی در شرایط حساس فعلی برای تعزیرات حکومتی قابل تحمل نیست و این اقلام باید به قیمت مصوب عرضه شوند. پرونده متخلفان این طرح به قید فوریت و در شعب ویژه در حال رسیدگی است و متخلفین به اشد مجازات محکوم می شوند.

این مسوول تاکید نمود: تشدید گشت های مشترک و حضور شعبه سیار تعزیرات حکومتی در کنار بازرسان دستگاه های ذیربط با توجه به طرح نوروزی از اصناف در آستانه سال جدید،به طور مستمر ادامه دارد و گشت های مشترک سیار در دو نوبت ساعات اداری و غیر اداری در شهر قزوین و شهرستانهای استان برگزار می شوند.

محمدیاشاره کرد: یک کارگاه خیاطی ویک فروشگاه لوازم آرایشی بعلت عرضه خارج از شبکه ،گرانفروشی و عدم رعایت مقررات بهداشتی،تعطیل شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی ویا اطلاع از اماکن جمع آوری غیر مجاز کالا، احتکار اقلام اساسی و دپو لوازم بهداشتی اطلاعاتی دارند موارد را به دستگاه های امنیتی، نیروی انتظامی و یا تماس با شماره تلفن 124 اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه اینترنتی 135 تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75778

به "خبرنگاران تعطیلی یک خیاطی و فروشگاه عرضه غیربهداشتی ماسک در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی یک خیاطی و فروشگاه عرضه غیربهداشتی ماسک در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید