خبرنگاران اسلامی: وعده های استانی رییس جمهوری تا خاتمه دولت محقق می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وعده های رییس جمهوری در جریان سفر به استان اردبیل بیان نمود: با وجود کمبود منابع اقتصادی، دولت مصمم به اجرای تعهدات خود بوده و تا انتها دولت دوازدهم برنامه های خود را در استان به انتها خواهد رساند.

خبرنگاران اسلامی: وعده های استانی رییس جمهوری تا خاتمه دولت محقق می گردد

محمد اسلامی عصر شنبه در خاتمه بازدید هوایی و فشرده خود از پروژه های راه سازی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: هم اکنون در محورهای شاقتصادی و جنوبی استان 6 پروژه بزرگراهی در حال ساخت است.

وی اضافه نمود: هدف گذاری پروژه های راه سازی در استان اردبیل، افزایش ظرفیت نقاط گلوگاهی و احداث باند دوم است تا از بار ترافیکی جاده ها کاسته شده و تردد تسهیل و بدون خطر صورت گیرد.

اسلامی افزود: احداث سالانه 50 تا 60 کیلومتر بزرگراه در استان برنامه ریزی شده و اگر در یک بازه زمانی چهارساله این برنامه اجرایی گردد بخشی مهمی از مسائل راه های ارتباطی استان اردبیل و تبدیل جاده های اصلی به بزرگراه محقق خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وعده های رییس جمهوری در جریان سفر به استان اردبیل گفت: با وجود کمبود منابع اقتصادی، دولت مصمم به اجرای تعهدات خود بوده و تا خاتمه دولت دوازدهم برنامه های خود را در استان به پایان خواهد رساند.

اسلامی اضافه نمود: در بخش راه حجم سرمایه گذاری در پروژه های اجرایی استان یک هزار میلیارد تومان است و برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه نیز که تا خاتمه دولت دوازدهم بهره برداری خواهد شد، یک هزار و 600 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت عملیات ایستگاه راه آهن اردبیل گفت: این ایستگاه مسافربری تا خاتمه تابستان سال جاری بهره برداری خواهد شد.

به گفته وی ، یکی از وعده های رییس جمهوری در سفر به این استان در زمستان گذشته تکمیل طرح راه آهن اردبیل - میانه بود که با توجه به پیشرفت قابل توجه پروژه خوشبختانه این وعده در حال تحقق است.

بازدید از بهسازی باند اصلی فرودگاه ، بازدید از راه های در دست اجرا گرمی - بیله سوار، پارس آباد - مشگین شهر ، راه های اصلی هشتجین- کوثر ، اردبیل- سرچم و ایستگاه راه آهن از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 24 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95780

به "خبرنگاران اسلامی: وعده های استانی رییس جمهوری تا خاتمه دولت محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسلامی: وعده های استانی رییس جمهوری تا خاتمه دولت محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید