حضور پررنگ بخش خصوصی و دولتی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه سال جاری با رویکردی متفاوت در نمایشگاه گردشگری حضور خواهیم داشت، گفت: بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری در کنار بخش دولتی در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارند.

حضور پررنگ بخش خصوصی و دولتی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه در این باره گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد.

او با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است، اضافه نمود: 20 نفر از افراد مرتبط با تاسیسات گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی، هتلداران و سرمایه گذاران استان در این نمایشگاه به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های خود می پردازند.

او با تأکید بر اینکه یاری به سرمایه گذاران، یاری به رشد و توسعه استان است و ما نیز اولویت و کوشش های خود را در این زمینه قرار داده ایم، بیان کرد: بعضی غرفه داران برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور پیدا می نمایند که این حضور سبب افزایش تجربیات آنان خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اضافه نمود: بازدید از این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت گردشگری است تا از این طریق با متدهای بازاریابی و دانش روز این حوزه آشنا شوند و از طرفی زمینه ایجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم گردد.

یزدان پناه با بیان اینکه 16 پروژه از سوی سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی خراسان شمالی در این نمایشگاه ارائه می گردد، توضیح داد: همچنین فضایی نیز برای مصاحبه و تعامل با بازدیدنمایندگان و علاقه مندان در غرفه خراسان شمالی تدارک دیده شده است تا به صورت تخصصی موضوعات این حوزه پرداخته گردد.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11733

به "حضور پررنگ بخش خصوصی و دولتی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ بخش خصوصی و دولتی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید