حضور قانونی یک بازنشسته در کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از بازنشستگان کمیته ملی پارالمپیک در حالی همچنان در محل این کمیته به فعالیتش ادامه می دهد که این کار به لحاظ قانونی مسئله ای ندارد.

حضور قانونی یک بازنشسته در کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، مهلت ترک محل خدمت توسط بازنشستگان در سازمان ها و نهادهای دولتی براساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان روز 15 آذر به سرانجام رسید، اما هنوز برخی افراد همچنان در محل کارشان حضور دارند که البته این اقدام به لحاظ قانونی مسئله ای ندارد.

از جمله این افراد بازنشسته می توان به فریبا محمدیان در وزارت ورزش و جوانان و همچنین احمد ارشدی در کمیته ملی پارالمپیک اشاره نمود. محمدیان که در پست معاونت بانوان وزارت ورزش فعالیت می کرد، روز جمعه زهرا موسوی را به عنوان سرپرست این معاونت جانشین خود دید. او در روزهای گذشته با وجود آنکه دیگر به عنوان معاون وزیر ورزش نیست، اما در محل وزارت ورزش حضور یافت و همین مسئله شائبه هایی را ایجاد کرد. نکته مهم در خصوص محمدیان این است که او با وجود آنکه دیگر حق هیچ امضایی ندارد، اما در حال تحویل امور محوله به موسوی است تا کار معاونت بانوان دچار هیچ خللی نگردد.

در خصوص احمد ارشدی شرایط کمی متفاوت است. او که ذی حساب کمیته پارالمپیک بود، نامش در لیست افراد بازنشسته قرار داشت، اما با این وجود همچنان نامه ها و چک ها را امضا می نماید که این کار غیر قانونی هم نیست. ارشدی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تقریباً یک ماه قبل آقای شهرام منکرسی به عنوان ذی حساب جدید به وزارت دارایی معرفی گردید. با توجه به اینکه ذی حساب باید مورد تایید وزارت دارایی قرار بگیرد، هنوز حکم فعالیت منکرسی نیامده است.

وی ادامه داد: درست است که من بازنشسته هستم، اما با توجه به اینکه هنوز ذی حساب جدید رسماً کارش را شروع نکرده، فعالیتم در کمیته پارالمپیک به لحاظ قانونی هیچ مسئله ای ندارد. من باید امور مربوط را انجام دهم تا کار در شرایط قانونی به ذی حسابی جدید محول گردد. در واقع هر روزی که فرد جدید از سوی وزارت دارایی معرفی گردد، باید تغییر و تحول حساب ها را انجام دهیم و یک نسخه از آن در اختیار این وزارخانه قرار بگیرد. کار ذی حساب کمی متفاوت است و نباید اجازه داده گردد که کار دستگاه در این بخش دچار مشکل گردد. به همین دلیل فعلاً می توانم به لحاظ قانونی نامه ها و چک ها را امضا کنم.

به گزارش خبرنگاران، انتخابات کمیته ملی پارالمپیک روز شنبه 24 دی ماه برگزار خواهد شد و شهرام منکرسی تنها کاندیدای پست خزانه داری این کمیته است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8112

به "حضور قانونی یک بازنشسته در کمیته ملی پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور قانونی یک بازنشسته در کمیته ملی پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید