حرکت جالب امباپه در بازی با آمیا و طرح زیبا از کیلیان در زادگاهش

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در جریان بازی این تیم با آمیا در لوشامپیونه فرانسه، حرکت جالبی انجام داد.

حرکت جالب امباپه در بازی با آمیا و طرح زیبا از کیلیان در زادگاهش

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود در سال 2019، شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لوشامپیونه فرانسه در استادیوم پارک دوپرنس شهر پاریس با نتیجه 4 بر یک میهمان خود، آمیا را شکست داد و با حاشیه امنیت 7 امتیازی در صدر جدول و یک بازی کمتر، راهی تعطیلات کریسمس شد. در این بازی کیلیان امباپه دو گل برای پاریسی ها به ثمر رساند و تأثیر بسزایی در کسب این پیروزی داشت.

در جریان این بازی اما کودک جیمی جامپی که کلاه بابا نوئل بر سر داشت، وارد زمین شد و توانست خود را به کیلیان امباپه برساند. او وقتی نزد ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن رسید، از زیر کاپشن خود کتابی در آورد و از کیلیان خواست تا آن را امضا کند و در ادامه با اسکورت نیروهای امنیتی زمین بازی را ترک کرد. پس از بازی هم امباپه و هم تیمی هایش خود را شبیه به بابانوئل کردند و با رفتن به میان بچه ها حاضر در استادیوم به آنها هدیه هایی دادند.

امباپه دو روز پیش (پنجشنبه) 21 ساله شد و کمپانی فراوری پوشاک ورزشی نایکی که اسپانسر این ستاره فرانسوی است، در حومه شهر پاریس، جایی که این بازیکن متولد شده از نقاشی زیبایی از وی روی ساختمانی رونمایی کرد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64509

به "حرکت جالب امباپه در بازی با آمیا و طرح زیبا از کیلیان در زادگاهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت جالب امباپه در بازی با آمیا و طرح زیبا از کیلیان در زادگاهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید