حافظی: به بنی تمیم گفته بودم دبیر به زنجان می آید، انتخابات کشتی بعد از عید برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیئت کشتی استان زنجان گفت: زمانی که شنیدم علیرضا دبیر می خواهد به زنجان بیاید، این موضوع را با حمید بنی تمیم درمیان گذاشتم که بعدا مسئله ای پیش نیاید.

حافظی: به بنی تمیم گفته بودم دبیر به زنجان می آید، انتخابات کشتی بعد از عید برگزار می گردد

احمدرضا حافظی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حاشیه هایی که در مورد دیدار اخیر وی با علیرضا دبیر یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست فدراسیون کشتی ایجاد شده، گفت: علیرضا دبیر یکی از پیشکسوتان کشتی و قهرمان المپیک و دنیا است. ظاهرا یک عده از گوش شکسته های استان که با او هم تیمی بودند، از او دعوت کردند که دیداری با هم داشته باشند و بعد هم از ما خواستند که دیداری با هم داشته باشیم. ما خودمان در بحث انتخابات، به همه قوانین و مقررات اشراف داریم. هنوز هم نه فراخوانی شده و نه ثبت نامی اجرا شده، هر کسی ممکن است بیاید.

وی ادامه داد: فعلا که گفته می گردد انتخابات فدراسیون کشتی بعد از عید برگزار می گردد، وقتی هنوز اقدامی صورت نگرفته، به نظر می رسد نتوانیم سال جاری دیگر انتخابات را برگزار کنیم. جدا از علیرضا دبیر، ممکن است آقایان دیگر هم به زنجان بیایند، اگر اسم شان را بیاورم حاشیه ساز می گردد. می آیند که برنامه های شان را بگویند و زیرساخت ها را ببینند. به استان های دیگر هم رفته اند، خراسان رضوی یکی از آنها بود.

حافظی در مورد اینکه در دیدار با دبیر چه مسائلی مطرح شده است، اعلام کرد: او اسمی از انتخابات نیاورد. طبیعتا وقتی ثبت نامی صورت نگرفته این حرف ها معنا ندارد. اعضای مجمع هم به اسامی رای نمی دهند بلکه برنامه ها را در نظر می گیرند. هر کسی برنامه هایش بهتر بود به او رای می دهیم. در این میان رفاقت بازی هم نخواهیم کرد که انتخابات مهندسی گردد. ما در مورد مسائل کشتی صحبت کردیم، دبیر هم مسائل را می دانست و دنبال این است که چطور می گردد آنها را حل کرد. دبیر از ما نخواست که به او رای بدهیم و می داند که چنین قولی امکان ندارد.

رئیس هیئت کشتی زنجان با اشاره به اینکه حضور دبیر در این استان را قبلا به اطلاع سرپرست فدراسیون کشتی رسانده است، توضیح داد: زمانی که شنیدم علیرضا دبیر می خواهد به زنجان بیاید، این موضوع را با حمید بنی تمیم درمیان گذاشتم که بعدا مسئله ای پیش نیاید. به او موضوع را گفتم که سرپرست فدراسیون هم تاکید نمود که دبیر قهرمان کشتی است و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد. بعد از دیدارمان با دبیر هم با بنی تمیم صحبت کردم، فقط عده ای ناراحت بودند که نباید عکسی از این دیدار منتشر می شد که حاشیه ای به وجود نیاید اما طبیعتا حالا که تلفن همراه همه قابلیت عکس انداختن دارد، نمی گردد مانع از انتشار عکس شد. دبیر تنها هم نیامد و همراه او محسن کاوه و چند تن دیگر هم بودند. آنها میهمان ما بودند. ضمن اینکه من حضور او را با حمزه پور معاون ورزش اداره کل هماهنگ نموده بودم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10877

به "حافظی: به بنی تمیم گفته بودم دبیر به زنجان می آید، انتخابات کشتی بعد از عید برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حافظی: به بنی تمیم گفته بودم دبیر به زنجان می آید، انتخابات کشتی بعد از عید برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید